کنگره ملی زخم و ترمیم بافت برگزار می شود

ایران کنفرانس

کنگره ملی زخم و ترمیم بافت برگزار می شود

رئیس دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت گفت: دومین کنگره ملی ملی زخم و ترمیم بافت در آبان ماه برگزار می شود و پژوهشگران می توانند آثار خود را تا دهم مهرماه به دبیرخانه ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر حسین بختو گفت: دومین کنگره ملی ملی زخم و ترمیم بافت از ششم تا هشتن آبان ماه در سالن شهید غرضی بیمارستان میلاد تهران برگزار می شود و دارای ۲۰ امتیاز بازآموزی برای رشته های فوق تخصصی جراحی ترمیمی، پلاستیک و سوختگی، جراحی عروق و متخصصان رشته های پوست، زنان و زایمان و پزشکان عمومی است.

وی با بیان اینکه پژوهشگران و علاقمندان می توانند آثار خود را تا دهم مهر ماه به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند، افزود: مقالات ارسالی به این کنگره در محورهای اصلی «زخم و درماتولوژی»، «زخم و انکولوژی»، «مهندسی بافت و بیومتریال زخم»، «زخم و جراحی»، «زخم و لیزر»، «زخم و نورولوژی»، «سلول درمانی»، «زخم و طب داخلی»، «زخم، اقتصاد، اخلاق پزشکی و پزشکی قانونی» و «طب بازساختی و ترمیم بافت» بررسی و ارائه خواهد شد.

رئیس دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت گفت: دومین کنگره ملی زخم و ترمیم بافت توسط مرکز تحقیقات لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران و مرکز تحقیقات پوست و سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی تهران با همکاری معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر و وزارت ورزش و جوانان برگزار می شود.

وی تاکید داشت: همچنین شاغلان سایر حرفه های علوم پزشکی در مقاطع مختلف نیز با شرکت در این کنگره حداکثر امتیاز بازآموزی را دریافت خواهند کرد.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 7 مهر 1394 ، 14:06)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس