سومین کنگره فناوری های نوین آزمایشگاهی برگزار می شود

ایران کنفرانس

سومین کنگره فناوری های نوین آزمایشگاهی برگزار می شود

سومین کنگره فناوری های نوین آزمایشگاهی با رویکرد پزشکی آینده نگر در مهرماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمد جواد غروی، دبیر اجرایی سومین کنگره فناوری های نوین آزمایشگاهی گفت: از آنجا که امروزه می بایست، تشخیص ها در آزمایشگاه های تشخیص طبی مبتنی بر فناوری های روز دنیا باشد، انجمن متخصصین علوم آزمایشگاهی بالینی قصد دارد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و انجمن شرکت های تامین کننده تجهیزات آزمایشگاهی، سومین کنگره فناوری های نوین آزمایشگاهی را برگزار کند.

وی اظهار داشت: هر چند در حال حاضر فناوری های نوین آزمایشگاهی در جهان متعدد و متنوع است، اما هدف این کنگره، ارایه روش های نوینی است که متناسب با وضعیت آزمایشگاه های ایران باشد.

غروی افزود: معرفی این فناوری ها به جامعه آزمایشگاهیان ایران و سعی در تشویق و ترغیب آنان به اجرا و انجام فناوری های نوین از یک سو و از سوی دیگر بومی سازی آنها از دیگر اهداف این کنگره سه روزه است.

وی ادامه داد: امروزه به کمک فناوری های نوین آزمایشگاهی می توان حتی تا چند سال قبل از وقوع بیماری های مختلف کلیوی و انواع بدخیمی ها، آن را تشخیص داد تا بتوان از بوجود آمدن عوارض غیر قابل جبران جلوگیری کرد که قرار است یکی از پانل های این کنگره به این موضوع اختصاص یابد.

دبیر اجرایی سومین کنگره فناوری های نوین آزمایشگاهی با اشاره به اینکه مسایل اخلاقی و فناوری دیگر پانل این کنگره را تشکیل می دهد، گفت: در به کارگیری فناوری های نوین همواره این پرسش مطرح است که تحمیل هزینه های مربوط به بکارگیری فناوری های نوین که عمدتا هم هزینه بر است بر بیماران اخلاقی است و بر عکس که گردانندگان این پانل سعی دارند به این پرسش ها نیز پاسخ دهند.

غروی ادامه داد: همچنین فناوری های تشخیص «Multiplex» که به کمک آن می توان با دریافت یک نمونه از بیمار و با انجام یک آزمایش بیش از ۵۰۰ بیماری را تشخیص داد در زمره فناوری های نوین آزمایشگاهی قرار دارد که در این کنگره بدان پرداخته خواهد شد.

وی از پانل نانوبیوتکنولوژی و کاربردهای تشخیصی و درمانی آن در علوم آزمایشگاهی با هدف تشخیص های حساس تر و دقیق تر  و نیز پانل تشخیصی- کاربردی «پزشکی فرد محور» با هدف ارائه یک الگوی تشخیصی مبتنی بر ساختار ژنتیکی، محیطی و تغذیه ای هر فرد به عنوان دیگر موضوعاتی نام برد که قرار است در این کنگره به آن اشاره شود.

دبیر اجرایی سومین کنگره فناوری های نوین آزمایشگاهی گفت: در پانل فناوری های تشخیصی و انتخاب درمان مناسب برای بدخیمی های خونی به معضل سرطان و شیوه های نوین درمانی آن پرداخته خواهد شد. همچنین از جمله محورهایی که قرار است در این کنگره مورد تاکید قرار گیرد، فناوری های مربوط به سلول های بنیادی است که امروزه نقش درمانی بسیار مهمی در حوزه آزمایشگاه به ویژه در زمینه های تشخیصی، نگهداری و تکثیر پیدا کرده است.

وی گفت: به غیر از جامعه آزمایشگاهیان کشور، کلیه پزشکان و متخصصان رشته های مختلف به دلیل ضرورت آشنایی آنان با این فناوری های تشخیصی که سبب تعامل هر چه بیشتر و بهتر آنان با آزمایشگاه های تشخیص طبی خواهد شد، مخاطبان این کنگره را تشکیل می دهند.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 27 شهریور 1394 ، 16:25)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس