چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در یاسوج برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در یاسوج برگزار می‌شود

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه وبویراحمد، گفت: چهارمین کنفرانس ملی مصالح و سازه‌های نوین در مهندسی عمران 13 و 14 آبان ماه سالجاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کهگیلویه و بویراحمد، محمود مومن نسب در جمع خبرنگاران افزود: این کنفرانس ملی توسط دانشکده فنی مهندسی دانشگاه یاسوج با همکاری اداره کل پدافند غیرعامل، دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، صنعتی امیرکبیر، تحصیلات تکمیلی صنعتی فناوری‌های پیشرفته، سمنان، گیلان و دانشگاه اصفهان و وزارت صنعت و معدن، مرکز تحقیقات وزارت راه و شهرسازی، شهرداری یاسوج و سازمان نظام مهندس ساختمان در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی با تاکید براین نکته که ارتقای سطح ایمنی سازه و توسعه روزافزون علوم و فناوری در شاخه‌های مختلف مهندسی عمران اتفاق می افتد، اظهار کرد: انتظار می‌رود کلیه دستگاه های اجرایی و حاکمیتی و تمامی مجامع علمی، دانشگاهی و مهندسی ضمن استقبال پرشور و گسترده زمینه هرچه بهتر برگزار شدن کنفرانس را فراهم آورند.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این کنفرانس فرصت مناسبی برای هم اندیشی متخصصین و محققین و ارائه دستاوردهای علمی پژوهشگران و آشنایی مهندسان و دانشجویان با نتایج آنهاست.

مومن نسب، بهره گیری از مصالح نوین در تولید تجهیزات سازه‌ای، ایجاد بستر مناسب و فضای طرح آخرین یافته ها، دستاوردها و پیشرفت های علمی و نقش ویژه مهندسی عمران در ایجاد زیرساخت‌های امن و مطمئن را از مهمترین اهداف برگزاری کنفرانس برشمرد.

وی ادامه داد: این کنفرانس در قالب 11 محور و یک برنامه در بخش ویژه کنفرانس شامل فناوری های نوین در صنعتی سازی و سبک سازی ساختمان، سیستم های سازه ای و اتصالات نوین در بهسازی سازه ها، روش های جدید تحلیل و طراحی سازه‌ها، مواد مرکب، نانومواد و مصالح هوشمند در مهندسی عمران، مصالح قابل بازیافت یا سازگار با محیط زیست برگزار می شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه وبویراحمد، توسعه پایدار و فناوری‌های نوین ساخت، بومی سازی و فرهنگ سازی فناوری های نوین، فناوری‌های پیشرفته در طراحی الگوهای نوین معماری، مصالح و فناوری های نوین در مهندسی ژئوتکنیک، فناوری های جدید در مدیریت مصرف انرژی، روش های نوین در طرح های مهندسی آب و محیط زیست، تبیین تجارت مهندسی در حوزه فناوری های نوین در بخش ویژه کنفرانس از دیگر محورهای این کنفرانس ملی برشمرد.

مومن نسب اضافه کرد: متقاضیان شرکت در کنفرانس با توجه به اینکه، آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا 15 شهریور 94 تعیین شده است، نخبگان و فعالین حوزه های مهندسی و مرتبط با محورهای کنفرانس چکیده مقالات خود را به آدرس پست الکترونیکی آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسكریپت دارید ایمیل و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 07458221757 دکتر غلامی دبیر اجرایی کنفرانس تماس حاصل کنند.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 9 شهریور 1394 ، 04:17)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس