همایش‌های رضوی با همکاری نهادهای حوزوی برگزار شد

ایران کنفرانس

همایش‌های رضوی با همکاری نهادهای حوزوی برگزار شد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری همایش‌های رضوی با همکاری این مرکز و تعدادی از نهادهای حوزوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی مولایی گفت: در راستای برگزاری همایش بین المللی بانوان فعال مروج فرهنگ رضوی ۳ همایش در شهرهای قم، مشهد و شیراز با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام و جامعه المصطفی العالمیه و سازمان فرهنگ ارتباطات اسلامی‌ و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

وی اضافه کرد: نخستین همایش با عنوان امام رضا(ع) اسوه حیات طیبه ۲۵ مردادماه در شهر مقدس قم برگزار شد، دومین همایش با عنوان همدلی و همزبانی در سیره رضوی ۲۸ مردادماه در مشهد مقدس برگزار شد و  سومین همایش با همکاری موثر مدیریت حوزه علمیه خواهران استان فارس با عنوان بانوان فرهنگ‌ساز سیره رضوی ۲۹ مردادماه در شیراز برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به استقرار دبیرخانه مرکزی این همایش‌ها در شهر قم خاطرنشان کرد: حدود ۲۴۰ مقاله به این دبیرخانه رسید و بر اساس موضوع به منظور ارائه در سه همایش به این استان‌ها ارسال شد.

وی اظهار کرد: در هر یک از این سه همایش سه نفر به عنوان صاحبان آثار برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند و نفرات اول این همایش‌ها در همایش بین‌المللی بانوان فعال مروج فرهنگ رضوی که در شهر تهران برگزار خواهد شد، مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 5 شهریور 1394 ، 05:31)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس