همایش «تجاری سازی در مرکز رشد» برگزار شد

ایران کنفرانس

همایش «تجاری سازی در مرکز رشد» در سالن اجتماعات علامه طباطبایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند برگزار شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، در ابتدای مراسم دکتر سعید ذاکر بستان آباد، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند از شرکت های دانش بنیان به عنوان شرط اساسی توسعه علمی یاد کرد و افزود: واحد پرند با توجه به پتانسیل موجود و با توسعه تحصیلات تکمیلی در آینده به یکی از واحدهای برتر دانشگاهی تبدیل خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد برگزاری چنین همایش هایی در جهت ارائه راهکار برای شرکت های دانش بنیان و رسیدن به تجاری سازی موثر می باشد.

ذاکر، ارائه آخرین دستاوردهای نوآورانه پارک های علمی و فناوری، دانشگاهها، مراکز علمی و پژوهشی و تحقیقاتی با تکیه بر تجاری سازی یافته های پژوهشی و برقراری ارتباط بین متقاضیان و عرضه کنندگان فناوری در جهت تازه های فناوری و ایجاد ثروت را از اهداف اصلی این همایش ذکر کرد.

در این همایش که با حضور دکتر توکلی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد و مهندس عسگری، رییس اداره مرکز رشد دانشگاه آزاد و به صورت گفتگوی متقابل میان شرکت کنندگان برگزار شد مجید زنگویی، دبیر انجمن صنفی شرکت های خدمات مشاوره و تجاری سازی فناوری و مالکیت فکری طی سخنانی با تاکید بر نقش شرکتهای دانش بنیان افزود: توسعه مراودات جهانی با استفاده از ظرفیت صادراتی بخش فناوری شرکت های خصوصی، کم کردن نقش دولت و توجه به انجمن های غیردولتی در این عرصه و استفاده از فرصت ها برای معرفی بخش خصوصی می تواند گامهای موثری در راستای تجاری سازی باشد.

دکتر حامد سجادی هم طی سخنانی در خصوص نقش و تاثیرات سرمایه گذاری ماجراجویانه (Venture Capital) در ثمربخشی و تجاری سازی فناوری با بیان اینکه نخبگان صاحب کسب و کار مخاطبان اصلی ما هستند اظهار داشت: برای سنجش یک کسب و کار مباحث مختلفی مدنظر است و در عین حال نوع تأمین مالی نیز باید بررسی شود. تجاری‌سازی کسب و کار و نیازهای بازار و توجه ویژه به کمبودهای ایده‌مندان و فناوران از معیارهای مهم این موضوع است.

وی افزود: منابع مالی و پول هیچ موقع خط قرمز و محدودیت این شرکت برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در طرح‌های سودده نیست و روشن کردن حد و حدود مالی کسب و کار به شیوه‌های گوناگون ایجاد خواهد شد.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 2 تیر 1394 ، 15:08)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس