سمینار «مدیریت مالکیت فکری» برگزار شد

ایران کنفرانس

سمینار «مدیریت مالکیت فکری» برگزار شد

سمینار «مدیریت مالکیت فکری در کسب و کار شرکت‌های کوچک و متوسط» با حضور مسئولان سازمان جهانی مالکیت فکری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر آغاز به کار کرد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر مهدی مجیدپور، معاون پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: هدف از برگزاری این سمینار آشنایی با سیر تحولات مالکیت معنوی در کشور و تطابق آن با معیارهای جهانی از جمله معیارهای سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این سمینار آغازی برای ارتباط نهادی میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر به عنوان دانشگاه محوری در حوزه آموزش، پژوهش، ثبت اختراع و مرکز مالکیت معنوی کشور با سازمان جهانی مالکیت فکری است.

معاون پژوهشی دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: در این سمینار رئیس بخش مالکیت معنوی جهانی شرکت‌های کوچک و متوسط حضور دارد که وی درخصوص مدیریت مالکیت فکری در شرکت‌های کوچک و متوسط سخنرانی می‌کند.

مجیدپور تاکید کرد: معاون توسعه مرکز مالکیت معنوی کشور، رئیس بخش اداره ثبت اختراعات و رئیس اداره طراحی صنعتی کشور نیز از دیگر مهمانان این سمینار هستند.

مجیدپور خاطرنشان کرد: استادان، دانشجویان و متخصصین فعال در حوزه مالکیت فکری مخاطبان اصلی این سمینار هستند.

بر اساس این گزارش، سمینار مدیریت مالکیت فکری در کسب و کار شرکت‌های کوچک و متوسط به همت معاونت پژوهشی و دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 18 خرداد 1394 ، 17:52)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس