کنگره سرطان پستان بستری مناسب برای همکاری تحقیقاتی با دنیاست

ایران کنفرانس

کنگره سرطان پستان بستری مناسب برای همکاری تحقیقاتی با دنیاست

هشتمین کنگره سرطان پستان جهاد دانشگاهی 6 تا 8 آبان ماه در محل سالن اجتماعات کتابخانه ملی برگزار می‌شود. همچنین دریافت مقالات کنگره از اول اردیبهشت ماه از طریق سامانه آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد.

دکتر آسیه الفت بخش در گفت‌و‌گو با خبرنگار پژوهشی ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران، گفت: یکی از امتیازات برگزاری کنگره به صورت بین‌المللی، پذیرش مقاله از سایر کشورها، حضور پژوهشگران خارجی و تبادل نظر و اطلاعات با آنها و شناساندن پژوهشکده سرطان پستان در سطح بین‌المللی به ویژه در میان کشورهای همسایه است.

دبیر اجرایی کنگره بین المللی سرطان پستان با اشاره به این که این کنگره امسال به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود، گفت: مهمترین هدف بین المللی شدن کنگره، ایجاد بستری مناسب برای همکاری‌های علمی پژوهشکده با مراکز تحقیقاتی دنیا است. عملکرد مناسب اطلاع رسانی از طریق سایت انگلیسی این کنگره نیز کمک شایانی در زمینه دریافت مقالات و تبادل نظر با محققان خارجی دارد.

وی در خصوص جایگاه ایران برای برگزاری این همایش در سطح بین المللی گفت: پیشرفت دانش پزشکی در کشور بسیار چشمگیر است. پزشکان و پژوهشگران کشورمان و به ویژه اعضاء هیات علمی پژوهشکده سرطان پستان به هر نحو ممکن از جمله مطالعه مقالات جدید، شرکت در کنگره های خارجی و حضور در کنگره‌های داخلی تلاش می کنند تا اطلاعات خود را به روز کنند.

الفت بخش افزود: بنا به اعتقاد بسیاری از بیماران مراجعه کننده از کشورهای آسیایی و اروپایی، دانش پزشکی ایران پیشرفته است و با توجه به بحث توریسم درمانی که امروز فعال شده و بسیاری از بیماران از کشورهای اطراف جهت معالجه به این مرکز مراجعه می‌کنند، ایران در میان کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی خاورمیانه در برگزاری همایش های بین المللی تخصصی ارجحیت دارد.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 23 ارديبهشت 1394 ، 17:29)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس