همایش ملی «فرهنگ،‌ هنر و اندیشه» در اصفهان آغاز به کار کرد

ایران کنفرانس

همایش ملی «فرهنگ،‌ هنر و اندیشه» در اصفهان آغاز به کار کرد

اصفهان – همایش ملی فرهنگ،‌ هنر و اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با حضور دانشجویانی از سراسر کشور آغاز بکار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد علی فروغی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان  در مراسم افتتاحیه همایش ملی فرهنگ،هنر و اندیشه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار شد با تاکید بر اینکه رشد فکری افراد در بستر جامعه صورت می‌پذیرد اظهار داشت: در این راستا به منظور ارتقای سطح کیفی ارتباطات و تربیت نسلی فرهیخته در کشور دانشگاه‌‌های آزاد کشور برنامه‌ریزی‌های جدی را در این راستا انجام داده‌اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با اشاره به فارغ التحصیل شدن بیش از ۶۰ هزار دانشجو از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بیان داشت: در حال حاضر ۴۰۰ عضو هیئت علمی،۵۰۰ نفر کارمند و ۲۴ هزار دانشجو هم اکنون در اینت واحد آموزشی فعال هستند.

وی با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد واحد اسلامی اصفهان تاکنون با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده است،‌ افزود: با این شرایط این دانشگاه توانسته است طی سال‌های فعالیت خود موفقیت‌های چشمگیری را داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان با اشاره به برگزاری همایش ملی کانون‌های فرهنگی کشور در اصفهان گفت: هر دانشجویی می‌تواند نظریه‌پردازی و از طریق کانون‌های فرهنگی و علمی معجزه‌ و راه زندگی سازنده‌ را باز کند.

همایش ملی سه روزه فرهنگ هنر و اندیشه با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از دانشجویان و کارشناسان دانشگاه‌‌های آزاد سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان برگزار می‌شود.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 21 ارديبهشت 1394 ، 18:23)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس