هشتمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی برگزار می شود

ایران کنفرانس

هشتمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی برگزار می شود

به منظور بررسی چالش‌های فراروی نظام اداری الکترونیکی کشور هشتمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی از سوی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مرداد ماه جاری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی با شعار همدلی دولت و ملت با رفع چالش‌های نظام اداری الکترونیکی که به همت دبیرخانه دائمی کنفرانس نظام اداری الکترونیکی، دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، سایت هم اندیشی دولت دانا ریاست جمهوری و با حمایت برخی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و استانداری‌ها برگزار می شود، ضمن بررسی چالش‌های فراروی نظام اداری الکترونیکی کشور، راهکارهای رفع آنها نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

محورهای این کنفرانس شامل چالش‌های نظام اداری و راهکارهای رفع آن، گذر از نظام اداری الکترونیکی به نظام اداری همراه، نظام اداری الکترونیکی و الزام تغییر ساختار و تشکیلات دولت و سند توسعه دولت الکترونیکی، چالشها و راهکارها اعلام شده است.

برگزاری مسابقه ای با عنوان «چالش های نظام اداری الکترونیک» از برنامه‌های جنبی این همایش است و به برترین پاسخ ها در روز کنفرانس به قید قرعه جوایزی اعطا می شود.

سیستم‌های اتوماسیون اداری دستگاه‌ها، شبکه دولت، نقشه راه اصلاح نظام اداری الکترونیک، شهرداری الکترونیک و قانون مدیریت خدمات کشوری از جمله بخش‌های این مسابقه است.

به گزارش مهر، متقاضیان تا ۳۰ خردادماه جاری می توانند چکیده مقالات خود را ارائه دهند

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 21 ارديبهشت 1394 ، 18:26)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس