دومین همایش ملی ریاضیات و کاربردهای آن در دانشگاه ملایر برگزار می شود

ایران کنفرانس

دومین همایش ملی ریاضیات و کاربردهای آن در دانشگاه ملایر برگزار می شود

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه ملایر از برگزاری دومین همایش ملی ریاضیات و کاربردهای آن، هفتم خردادماه در این دانشگاه خبر داد.

دکتر داریوش سوری در گفت‌وگو با خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، افزود: این همایش ملی با محورهای جبر، آنالیز عددی، آنالیز ریاضی و هندسه در شاخه های مربوطه برگزار خوهد شد.

وی از حضور اساتید برجسته استانی و کشوری و این همایش خبر داد و اظهار کرد: بی شک بستر توسعه علم و تکنولوژی در سایه امر تحقیق و پژوهش های اساسی و اصولی فراهم آمده است.

سوری ادامه داد: در زمینه برنامه ریزی های علمی و صنعتی باید تقدم و اولویت را برای موضوع تحقیق و پژوهش قرار داد.

وی گفت: از آنجا که یکی از ستون های اصلی و کلیدی هر دانشگاه حوزه معاونت پژوهشی و فناوری است بنابراین این امور نیز در دانشگاه ملایر با تلاش های بی دریغ و برنامه ریزی های دقیق تحقق یافته و این معاونت در اجرای اهداف کلان خود اقدامات موثر و مثبتی را انجام داده و توانسته است موجبات قرار گرفتن این حوزه مهم و حساس را در جایگاه مناسب و شایسته آن فراهم کند.

سوری افزود: اهداف اصلی دفتر معاونت پژوهش و فناوری، ملاحظه، ارزیابی و تصمیم گیری در خصوص تمام فعالیت های پژوهشی درون دانشگاه و خارج از آن، سیاستگذاری و ارائه خدمات برای دستیابی به اهداف بزرگ پژوهشی در قالب برنامه‌های توسعه کشور و نیز ارتقای جایگاه ملی و بین المللی دانشگاه است.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 21 ارديبهشت 1394 ، 18:27)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس