ششمین همایش بین‌المللی علوم شناختی آغاز شد

ایران کنفرانس

ششمین همایش بین‌المللی علوم شناختی آغاز شد

ششمین همایش بین‌المللی علوم شناختی با مشارکت پژوهشگران 12 کشور جهان در مرکز همایش های بین المللی رازی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سید وحید شریعت، دبیر علمی ششمین همایش بین‌المللی علوم شناختی این علم را یکی از دانشهای نوین توصیف کرد وگفت: این علم تلاش دارد تا رازهای مغز و ذهن به عنوان بزرگترین سرمایه‌های انسانی کشف کند.

وی با بیان این که این رشته در کنار نانوتکنولوژی، بیوتکنولوژی و فناوری اطلاعات، مجموعه دانش‌های همگرا که «انبیک» نام گرفته است را تشکیل می‌دهد، اظهار داشت: علوم شناختی از زیر مجموعه‌های علوم اعصاب، روانشناسی، زبان‌شناسی، هوش مصنوعی و فلسفه ذهن تشکیل شده که کاربردهای وسیعی در رشته‌هایی چون پزشکی، آموزش و پرورش، جامعه شناسی، سیاست، علوم اطلاعات، ارتباطات و رسانه‌های همگانی، مهندسی پزشکی، مهندسی فرمان وکنترل و علوم دفاعی نظامی دارد.

شریعت با اشاره به برگزاری ششمین دوره همایش بین‌المللی علوم شناختی افزود: این همایش از  دوشنبه 7 اردیبهشت ماه در مرکز بین‌المللی همایش‌های رازی آغاز به کار کرده که تا روز 9 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی به برنامه‌های جنبی این دوره از همایش اشاره کرد و یادآور شد: در حاشیه این همایش دو سمپوزیوم درگاه‌های ورود به گسترش علوم شناخت‌ و بررسی زیر حوزه‌ها وکاربردهای علوم و فناوری شناختی برگزار می‌شود.

دبیر علمی ششمین همایش بین‌المللی علوم شناختی با تاکید بر این که در این دوره از همایش 400 مقاله ارائه شده است خاطرنشان کرد: از این تعداد 200 مقاله پذیرش شد که 59 مقاله به صورت شفاهی و مابقی به صورت پوستر عرضه می‌شود.

به گفته شریعت این مقالات در محورهای روانشناسی شناختی، اعصاب شناختی، فلسفه ذهن، هوش مصنوعی و آموزش و پرورش شناختی بوده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: علاوه بر این محورها در خصوص تصویربرداری مغزی نیز در این همایش بحث و گفت‌وگو خواهد شد.

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 8 ارديبهشت 1394 ، 17:15)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس