کنفرانس نقش حمایت از اختراعات و حقوق مالکیت فکری در توسعه ملی برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

کنفرانس نقش حمایت از اختراعات و حقوق مالکیت فکری در توسعه ملی برگزار می‌شود

نخستین کنفرانس نقش حمایت از اختراعات و حقوق مالکیت فکری در رشد و توسعه ملی اردیبهشت ماه سال آینده به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، نخستین کنفرانس نقش حمایت از اختراعات و حقوق مالکیت فکری در رشد و توسعه ملی به همت معاونت توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 23 و 24 اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

این کنفرانس با هدف ایجاد فضایی مناسب به منظور تبادل تجربیات میان پژوهشگران و صاحب نظران دانشگاه و صنعت در موضوعات مرتبط برگزار می شود و مجموعه متنوعی از میزگردهای تخصصی، مقالات، سمینارهای تخصص و کارگاه های آموزشی نیز در این کنفرانس ارائه می‌شود.

براساس این گزارش، محورهای تعیین شده برای این کنفرانس شامل بسترهای حقوقی- اجرایی حمایت از اختراعات و اموال فکری، نقش اختراعات و اموال فکری در کاهش قیمت محصولات، حقوق مالکیت فکری و تجارت الکترونیک، تجاری سازی اختراعات، قراردادهای حوزه اختراعات و اموال فکری و حقوق مالکیت فکری و برنامه پنج ساله توسعه اقتصادی و فرهنگی ایران می شود.

همچنین حقوق مالکیت فکری و مصرف کننده، دعاوی اختراعات و اموال فکری، حقوق مالکیت فکری و محیط زیست، نقش مالکیت فکری در اسناد و کنوانسیون‌های بین‌المللی، نقش مالکیت فکری در تولید ناخالص ملی و توسعه کشورها، نقش مالکیت فکری در نوآوری و فناوری، نقش مالکیت فکری در سیاست های رقابتی، نقش مالکیت فکری در مدل‌های کسب و کار کوچک و نقش مالکیت فکری در اقتصاد بین الملل و تئوری دهکده نیز از دیگر محورهای کنفرانس عنوان شده است.

بنا بر این گزارش، کمیته علمی نخستین کنفرانس نقش حمایت از اختراعات و حقوق مالکیت فکری در رشد و توسعه ملی از تمامی اعضای هیات علمی، پژوهشگران، دانشجویان و صاحب نظران فعال دانشگاهی و صنعتی داخل و خارج از کشور دعوت کرده است تا با ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی خود در این کنفرانس شرکت کنند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.ipl1394.ir مراجعه و همچنین اطلاعات تکمیلی خود را برای حضور در این کنفرانس ثبت کنند.

آخرین بروزرسانی (جمعه ، 15 اسفند 1393 ، 05:42)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس