دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری برگزار می شود

ایران کنفرانس

دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری برگزار می شود

دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری، سوم تا پنجم اسفند ماه توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا اصلانی، دبیر دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری امروز در یک نشست خبری با اعلام این خبر افزود: این کنفرانس طی سه روز برگزار می‌شود که روز اول کنفرانس مختص نشست های کاربردی با عناوین «آسیب شناسی سیاست های حوزه علم و فناوری در حوزه تجاری سازی محصولات و خدمات دانش بنیان در سال 93»، «تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی پژوهشگاه‌های مراکز پژوهشی کشور» و «تجاری سازی دستاوردهای فناوری در بخش خصوصی» است.

وی اضافه کرد: در بعد از ظهر روز اول کنفرانس مسابقه بزرگ استارت آپ برگزار خواهد شد که براساس این مسابقه ایده هایی که قابلیت تجاری سازی دارند شناسایی و با حمایتی که از آن ها صورت می گیرد به بازار نزدیک می شوند.

اصلانی ادامه داد:‌ در این مسابقه که برای اولین بار توسط دانشگاه تهران برگزار می شود حدود سه هزار ایده پیش ثبت نام کرده اند که ثبت نام 98 ایده قطعی شده است و در نهایت 20 ایده در کنفرانس ارائه می شود و مورد حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران قرار خواهند گرفت.

وی گفت: روز دوم کنفرانس نیز مختص مقالات علمی و پژوهشی پذیرفته شده به همراه کارگاه کاربردی با عنوان «تجاری سازی موفق محصولات خدمات جدید » است.

به گفته وی، در این کنفرانس 130 مقاله ارائه شده است که در نهایت 56 مقاله پذیرفته شده و مقالات در قالب کتاب دانش نامه کاربردی تجاری سازی فناوری ارائه خواهد شد.

دبیر دومین کنفرانس بین المللی تجاری سازی فناوری ادامه داد: از 130 مقاله نیز 10 مقاله مربوط به مقالات خارجی است که شش مقاله خارجی نیز مورد پذیرش قرار گرفت.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 29 بهمن 1393 ، 17:57)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس