برگزاری سومین همایش آلودگی هوا و صدا در دانشگاه شریف

ایران کنفرانس

برگزاری سومین همایش آلودگی هوا و صدا در دانشگاه شریف

دانشگاه صنعتی شریف سومین همایش ملی مدیریت آلودگی هوا و صدا را با حضور سه دانشمند برجسته آمریکایی و یک دانشمند از کشور سوئیس برگزار می‌نماید.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، سومین همایش ملی آلودگی هوا و صدا، 24 و 25 دی ماه سال جاری در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود، سه سخنران و دانشمند برجسته آمریکایی در زمینه آلایندگی ذرات و یک دانشمند از کشور سوئیس جدیدترین دستاوردهای علمی در زمینه اثرات بهداشتی آلودگی هوا را ارائه خواهند کرد.

دکتر وحید حسینی دبیر همایش، با اشاره به اینکه در این همایش کارگاه‌های آموزشی مرتبط با موضوع نیز برگزار می‌شود، گفت: این سومین سالی است که دانشگاه شریف و شهرداری تهران به طور مشترک اقدام به برگزاری همایش ملی آلودگی هوا و صدا می کنند. ما در خصوص پدیده آلودگی هوا در کلان شهرهای کشور اطلاعات زیادی نداریم و طبیعت این پدیده و منابع به طور دقیق شناخته نشده و به عدد و رقم در نیامده است.

وی افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس، تولید و توسعه دانش لازم در کشور برای ایجاد اطلاعات سودمند است تا پژوهشگران بتوانند در محیطی علمی آخرین یافته‌های خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

دکتر حسینی تصریح کرد: ما در زمینه شناخت پدیده آلودگی هوا در کشور کمی عقب هستیم و لازم است استادان و دانشجویان و محققان بیشتر در این مقوله ورود پیدا کنند.

دبیر سومین همایش ملی آلودگی هوا و صدا خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی شریف در زمینه برگزاری این همایش پیشگام شده و امید دارد که با برگزاری این همایش بتواند مشوق‌های لازم را در اختیار پژوهشگران قرار دهد تا زمینه‌های پژوهشی خود را بیشتر به این مقوله نزدیک کنند.

وی همچنین از اعلام آمادگی شهرداری تهران و شرکت کنترل کیفیت هوا در اجرای طرح‌های عملیاتی و پژوهشی مرتبط با این پدیده خبر داد.

به گفته‌ دکتر حسینی، علاوه بر مقالات در این دوره از همایش ۵ کارگاه تخصصی با موضوعات مرتبط با حوزه آلودگی هوا و صدا، ۱۴ نشست علمی ارائه مقالات و یک نشست علمی هم همزمان با برنامه اصلی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تاکنون بیش از 250 مقاله به دبیرخانه ارسال شده است که حدود 100 مقاله به صورت شفاهی و پوستر ارائه خواهد شد.

سومین همایش آلودگی هوا و صدا در روزهای ۲۴ و ۲۵ دی ماه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می‌شود. افرادی که علاقه مند به شرکت در این همایش هستند می‌توانند از طریق سایت همایش به نشانی http://aqm.sharif.ir اطلاعات را دریافت کرده و برای ثبت نام اقدام کنند. این همایش با مشارکت دانشگاه صنعتی شریف، شهرداری تهران و شرکت کنترل کیفیت هوا برگزار می‌شود و صبح روز چهارشنبه با حضور دکتر محمد باقر قالیباف، شهردار تهران آغاز به کار خواهد کرد.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 22 دی 1393 ، 16:47)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس