ششمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت برگزار شد

ایران کنفرانس

ششمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت برگزار شد

ششمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت،  با حضور وزیر علوم، وزیر نفت، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از محققان و پژوهشگران در محل مرکز همایش های بین المللی پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، یوسف جوادی نیا، دبیر ششمین جشنواره پژوهش و فناوری وزارت نفت طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه 200 پرونده از سوی شرکت‌های تابعه وزارت نفت به این جشنواره ارسال شده است گفت: در میان پرونده‌های ارسالی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با 42 پرونده شرکت ملی پالایش و پخش با 49 پرونده و پژوهشگاه صنعت نفت با 21 پرونده بیشترین پرونده‌ها را به خود اختصاص می‌دهند.

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته 88 پرونده پس از بررسی شرکت ها به حوزه ستاد وزارتخانه رسید که در نهایت 38 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند که بیشترین برگزیدگان با 27 درصد مربوط به شرکت ملی صنایع پتروشیمی بود.

وی خاطرنشان کرد: امسال تعداد برگزیدگان جشنواره در بخش حقیقی از 9 برگزیده به 20 نفر و در بخش حقوقی از سه به هفت نفر افزایش یافت. تشکیل هیات ممیزی مستقل برای ارزیابی مستندات منتخبان از ویژگی‌های جشنواره ششم به شمار می‌رود.

آخرین بروزرسانی (پنجشنبه ، 18 دی 1393 ، 20:06)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس