ارسال 300 مقاله به دبیرخانه همایش بین‌المللی «سرامیک‌های پیشرفته»

ایران کنفرانس

ارسال 300 مقاله به دبیرخانه همایش بین‌المللی «سرامیک‌های پیشرفته»

دهمین کنگره انجمن سرامیک ایران و اولین همایش بین‌المللی «سرامیک‌های پیشرفته»، 14 تا 16 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر سیدمحمدمهدی هادوی، دبیر کمیته اجرایی همایش و رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی در نشست مشترک کمیته اجرایی دهمین کنگره انجمن سرامیک ایران و اولین همایش بین‌المللی سرامیک‌های پیشرفته که در پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد، ضمن پراهمیت دانستن این همایش اظهار کرد: برگزاری این همایش می‌تواند از جهات مختلفی همچون آشنایی سخنرانان و مهمانان خارجی با فناوری در ایران و پیشبرد آن در صنعت، کسب تجربه دانشجویان و دیگر موارد دارای اهمیت خاصی باشد.

در ادامه دکتر فرهاد گلستانی فرد، دبیر این همایش و رئیس انجمن سرامیک ایران نیز گفت: همایش بین‌المللی سرامیک‌های پیشرفته اولین همایش در این زمینه در منطقه خاورمیانه است.

رئیس انجمن سرامیک ایران با بیان اینکه از یک سال قبل اقدامات لازم برای برگزاری این همایش شروع شده است، گفت: انتخاب سخنرانان بنام و ماهر خارجی از بحث‌های مهم این همایش بود که با موفقیت انجام شد و اسامی آنان در سایت این کنگره به نشانی http://www.icers.ir قابل مشاهده است.

وی افزود: وب سایت فارسی و انگلیسی همایش بروز و فعال شده و تاکنون حدود 300 مقاله دریافت شده و چکیده آنها مورد بررسی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه دهمین کنگره انجمن سرامیک ایران نمایشگاهی از آخرین دستاوردهای صنعت سرامیک با حضور شرکت‌های تولید کننده، دانش‌بنیان و صاحب فناوری فعال در این زمینه در فضایی به وسعت هزار متر مربع برگزار می‌شود.

رئیس انجمن سرامیک ایران گفت: دانش‌پژوهان، افراد متخصص و دست‌اندر‌کاران صنعت سرامیک، در این نمایشگاه برای معرفی آخرین فناوری‌ها، خدمات و محصولات بویژه در زمینه فناوری‌های نوین در حوزه مواد پیشرفته فرصت مناسبی برای مذاکره با یکدیگر پیدا می‌کنند.

گلستانی فرد افزود: همچنین سه مقاله و سه پوستر برتر انتخاب و جوایزی به آنان اهدا خواهد شد.

در این جلسه همچنین وظایف اعضای کمیته اجرایی در برگزاری همایش مشخص شد.

بر اساس این گزارش، فرآیندهای نوین در تهیه مواد اولیه سرامیکی، کامپوزیتهای پایه سرامیکی و کربنی، سرامیک‌های نوری و شفاف، سرامیک‌های الکتریکی و مغناطیسی، سرامیک‌های فوق دما بالا، لایه‌های نازک و پوشش‌های سرامیکی، نانو/ بایو سرامیک‌ها، شیشه و شیشه - سرامیک‌ها، سرامیک‌ها در کاربرد انرژی و محیط زیست و چالش‌های آموزشی و پژوهشی در ایران از موضوعات این کنگره است.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 14 دی 1393 ، 18:04)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس