گردهمايی تخصصی مديران و برنامه‌ريزان شهری برگزار شد

ایران کنفرانس

گردهمايی تخصصی مديران و برنامه‌ريزان شهری برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولين گردهمايي تخصصی شهرسازان و برنامه‌ريزان شهری جهاددانشگاهي با عنوان‌ "مسائل آينده شهرها و جايگاه جهاددانشگاهي"  در پژوهشگاه علوم انساني و اجتماعي جهاددانشگاهي برگزار شد.

مديران و پژوهشگران، حوزه مطالعات شهري جهاددانشگاهي از واحدهاي جهاددانشگاهي در این گردهمایی مسائل شهرهاي آينده و جايگاه جهاددانشگاهي را بررسی کردند.

قاسمي دبير اولين گردهمايي تخصصی "مسائل آينده شهرها و جايگاه جهاددانشگاهي" با اشاره به اهداف برگزاری این گردهمایی گفت: در جهاد دانشگاهی 9 گروه برنامه‌ريزي شهري وجود دارد و فعاليت‌ها و اهداف متفاوتی را دنبال مي‌كنند و تاكنون پژوهش‌هايي را با سازمان‌هاي هدف انجام داده‌ است و در این گردهمایی قرار است که مدیران زمینه‌های همکاری و هم افزایی برای پاسخ به مسائل آینده شهرها را مطرح کنند.

همچنین فيضي مدير گروه علوم انساني دفتر مركزي ضمن معرفي گروه‌هاي علوم انساني در مجموعه جهاددانشگاهي و تبیین جايگاه برنامه‌ريزي شهري گفت: اولين گروه برنامه‌ريزي شهري در سال 1378 در پژوهشگاه علوم انساني تشكيل شد و در حال حاضر 9 گروه يا مركز خدمات تخصصی در حوزه مسائل شهري و منطقه‌اي فعاليت دارند.

در ادامه این گردهمایی مديران گروه‌ها و پژوهشگران شهري و منطقه‌اي به معرفي توان‌ها و ظرفيت‌هاي پژوهشي پرداختند و طرح‌هاي آمايش سرزمين، طرح‌ شهرهاي پياده‌مدار، طرح پايش اطلاعات شهري به‌عنوان نمونه‌اي از زمينه‌هاي كاري و پروژه كارفرمايي معرفي و بر همكاري بين واحدي براي انجام بهتر اين طرح‌ها تأكيد گرديد.

در این گردهمایی سعيد معيدفر مشاور اجتماعي، فرهنگي وزير راه و شهرسازي به تبيين مسائل فعلي شهرهاي ايران از منظر اجتماعي و فرهنگي پرداخت و سپس پيرامون چگونگي حل اين مسائل و جايگاه جهاددانشگاهي بحث و بررسي شد.

امين اسماعيلي -معاون پژوهش و فناوري جهاد دانشگاهي نیز به تبيين آخرين وضعيت مطالعات شهري و منطقه‌‌اي و چالش‌هاي پيش‌رو در جهاد دانشگاهی پرداخت. پژوهشگران و مديران گروه‌ها نیز پرسش و پاسخ خود را پيرامون موضوعات پژوهشي مطرح کردند

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 13 دی 1393 ، 16:54)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس