دومین همایش ملی فناوری‌های نوین در شیمی و پتروشیمی ، اردیبهشت سال آینده برگزار می شود

ایران کنفرانس

دومین همایش ملی فناوری‌های نوین در شیمی و پتروشیمی ، اردیبهشت سال آینده برگزار می شود

دومین همایش ملی فناوری‌های نوین در شیمی و پتروشیمی، 25 اردیبهشت سال 94 در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود.

دومین همایش ملی فناوری‌های نوین در شیمی و پتروشیمی با اهداف مؤثری چون تبادل پژوهش‌های متخصصین، پژوهشگران، مدیران، مؤسسات علمی و پژوهشی، سازمان‌های مختلف و آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی، صنعتی و جدیدترین روش‌های پژوهشی انجام یافته و ...  برای تحقق اهداف پیش بینی شده و رسیدن به استانداردهای جهانی و فناوری‌های روز دنیا در این راستا، برگزار خواهد شد.

شیمی،‌ پتروشیمی،‌ نانو پتروشیمی و توسعه فناوری‌های پالایش و فرآوری نفت٬ چهار محور اصلی این همایش‌اند. محور نانو پتروشیمی در زیر مجموعه‌های زیر در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد:

  • کاربرد نانوکاتالیست‌ها در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی
  • نقش فناوری نانو در ذخیره سازی گاز
  • کاربرد نانومواد در روان کننده‌ها
  • کاربرد نانومواد در ارتقاء کیفیت فرآورده‌های نفتی
  • کاربرد فناوری نانو در حفظ محیط زیست
  • کاربرد فناوری نانو در انرژی و محیط زیست

لازم به ذکر است مهلت ارسال مقالات به دومین همایش ملی فناوری‌های نوین در شیمی و پتروشیمی 15اسفند ماه 93 است. همچنین طبق اعلان دبیرخانه برگزاری کنفرانس، کسانی که تا قبل از30 دی ماه مقالاتشان را ارسال کنند، شامل 20 درصد تخفیف هزینه می‌گردد.

گفتنی است علاوه بر ارائه مدرک معتبر بین المللی از DNW اتریش برای تمامی شرکت کنندگان (با مقاله و بدون مقاله) و همچنین گواهی سازمان پژوهش‌های صنعتی و معدنی و چاپ تمامی مقالات در مجله پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و در مرجع دانش کشور،‌ سه مقاله برترهمایش در مجله IDOSI به چاپ خواهند رسید.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان به شرکت در دومین همایش ملی فناوری‌های نوین در شیمی و پتروشیمی می‌توانند به آدرس www.tcpco.ir مراجعه نمایند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس