سومین کنفرانس ملی ایده های نو در مهندسی برق در اصفهان برگزار شد

ایران کنفرانس

سومین کنفرانس ملی ایده های نو در مهندسی برق در اصفهان برگزار شد

اصفهان- دبیر علمی سومین کنفرانس ملی ایده های نو در مهندسی برق گفت: سومین سال برگزاری این کنفرانس در سطح ملی است که از سال آینده در سطح بین المللی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید دلشاد ظهر امروز در مراسم افتتاح سومین کنفرانس ملی ایده های نو در مهندسی برق اظهار داشت: فراهم کردن بستر مناسب براي تبادل اطلاعات و ارائه آخرين دستاوردهاي علمي و فناوري در حوزه مهندسی برق  از اهداف برگزاری این کنفرانس است.

وی با اعلام اینکه این کنفرانس با حضور اساتيد،‌ دانشجويان تحصيلات تكميلي مهندسی برق وصنعتگران كشور در حال برگزاری است، ادامه داد: تمام پژوهشگران و متخصصان رشته‌هاي مختلف مهندسي برق نیز در این کنفرانس حضور دارند.

دبيرعلمي سومين كنفرانس ملي ايده‌هاي نو در مهندسي برق خاطرنشان کرد: با برگزاری این کنفرانس به دنبال توليد دانش و بومي‌سازي فناوري‌هاي مرتبط با حوزه مهندسی برق در داخل كشور هستیم.

وی با اظهار اینکه امید است که سال آینده کنفرانس مهندسی برق از سطح ملی در سطح بین المللی برگزار شود، اضافه کرد: از ابتداي فراخوان کنفرانس تاكنون ۲۷۶ مقاله به دبيرخانه ارسال شد كه از اين تعداد ۱۴۶ مقاله مورد پذيرش قرار گرفته است.

دلشاد بيان داشت: در حال حاضر ۳۵ مقاله به صورت سخنراني و ۱۱۱ مقاله به صورت پوستر ارائه مي‌شود.

وي ادامه داد: محورهاي اين كنفرانس قدرت، مخابرات، كنترل، پردازش سيگنال، الكترونيك قدرت، الكترونيك، آي تي و مهندسي پزشكي است.

دبیر علمی سومین کنفرانس ملی ایده های نو در مهندسی برق با اشاره به اينكه بيشترين حجم مقالات در بخش قدرت بود كه  ۳۳ درصد مقالات را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان كرد: در بخش كنترل ۱۲ درصد، مخابرات ۱۳ درصد، مهندسي پزشكي ۶ درصد،‌آي تي ۶ درصد، الكترونيك ۱۲ درصد، الكترونيك قدرت ۱۰ درصد و پردازش سيگنال ۸ درصد  از تعداد مقالات را به خود اختصاص داده‌اند.

دلشاد گفت: امروزه با توجه به حركت شتابان توليد دانش در عرصه مهندسي برق و فناوري اطلاعات در دنيا نياز است تا تلاش‌‌هاي جدي براي حصول به جايگاه شايسته كشور در عرصه بين‌المللي انجام شود.

وي افزود: در همين راستا و با استعانت از پروردگار، سومين كنفرانس ملي ايده‌هاي نو در مهندسي برق با دعوت از تمام پژوهشگران و متخصصان در رشته‌هاي مختلف مهندسي برق در دي ماه سال ۹۳ در اين دانشگاه برگزار مي‌شود.

دبير علمي سومين كنفرانس ملي ايده‌هاي نو در مهندسي برق تصريح كرد: اين كار موجب توليد دانش و بومي‌سازي فناوري‌هاي مرتبط در داخل كشور خواهد شد.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 7 دی 1393 ، 18:05)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس