بیست و یکمین سمینار آنالیز ریاضی در همدان برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

بیست و یکمین سمینار آنالیز ریاضی در همدان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برگزاری بیست و یکمین سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن به میزبانی همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه همدان، سعید جامه‌ بزرگی با اعلام این خبر، اظهار کرد: این سمینار در راستای تحقق اهداف بلندمدت پژوهشی، توسعه ارتباطات علمی بین پژوهشگران کشور و ایجاد محیط مناسب برای برقراری ارتباطات علمی و تبادل افکار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بیست و یکمین سمینار آنالیز ریاضی و کاربردهای آن با همکاری انجمن ریاضی ایران در روزهای پنجم و ششم آذر ماه سال 93 در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد همدان افزود: این سمینار دو روزه با موضوعاتی همچون آنالیز تابعی، آنالیز مختلط، آنالیز فازی، آنالیز هارمونیک، نظریه عملگرها، سایر شاخه‌ها و کاربردهای آنالیز با همکاری انجمن ریاضی ایران برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: شروع ثبت‌نام و ارسال مقالات این سمینار از ابتدای مرداد ماه سال‌ جاری آغاز شد و تا 15 مهر ماه سال 93 ادامه داشت و در طی این مدت بیش از 200 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این سمینار ارسال شده است.

جامه‌ بزرگی خاطرنشان کرد: در آیین افتتاحیه این سمینار که روز چهارشنبه 5 آذر ماه در سالن اجتماعات دانشکده هنر ومعماری واحد همدان برگزار می‌شود محمد علی دهقان، رییس انجمن ریاضی ایران، طاهر قاسمی هنری عضو شورای اجرایی انجمن ریاضی ایران و یک سخنران خارجی به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد همدان با داشتن رشته ریاضی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی‌ ارشد و دکتری ظرفیت بسیار مناسبی برای برگزاری این سمینار کشوری دارد.

آخرین بروزرسانی (چهارشنبه ، 5 آذر 1393 ، 17:08)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس