نخستین کنگره آسیایی نانو در ایران برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

نخستین کنگره آسیایی نانو در ایران برگزار می‌شود

نخستین کنگره آسیایی نانو به همت ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اسفند ماه سال جاری در جزیره کیش ایران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی نخستین همایش بین المللی نانوی آسیا و اقیانوسیه با عنوان "Asian Nano Forum Conference 2015 " را از هفدهم تا بیستم اسفند ماه سال جاری در جزیره کیش ایران برگزار می‌کند.

این همایش که بزرگترین واقعه علمی نانوی سال جاری در آسیا است شامل چهار کنفرانس مستقل در حوزه های نانو و انرژی، نانو و محیط زیست، نانو و پزشکی و نانو و ایمنی خواهد بود.

همچنین ده کارگاه آموزشی و پژوهشی، چهار میزگرد تخصصی و یک گردهمایی آموزشی با حضور کارشناسان خارجی و داخلی در همایش بین المللی نانوی آسیا و اقیانوسیه برگزار خواهد شد و شرکت‌های فعال در زمینه نانو دستاوردهایشان را در نمایشگاه جانبی همایش به نمایش خواهند گذاشت.

بیش از 45 شخصیت علمی از سراسر جهان برای شرکت در نخستین همایش بین‌المللی نانوی آسیا و اقیانوسیه دعوت شده‌اند و تاکنون بیش از 1300 خلاصه مقاله از سراسر جهان به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

در حاشیه همایش بین المللی نانو در کیش نشست‌های تجاری - اقتصادی نمایندگان شرکت های داخلی و خارجی فعال در حوزه نانو نیز برگزار خواهد شد.

این همایش را ستاد توسعه فناوری نانوی ریاست جمهوری و با هدف ایجاد فضایی مناسب برای تبادل نظر دانشمندان کشورهای مختلف جهان و ایجاد همکاری های ملی و بین المللی در حیطه نانو برگزار می‌کند.

کسب اطلاعات بیشتر از طریق پایگاه اینترنتی همایش به نشانی www.anfc2015.net امکان پذیر است.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 2 آذر 1393 ، 18:34)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس