بیست و یکمین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی ایران 5 آذر برگزار می شود

ایران کنفرانس

بیست و یکمین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی ایران 5 آذر برگزار می شود

به گزارش خبرنگار علمی ایرنا، دبیر بیست و یکمین کنفرانس مهندسی پزشکی ایران روز شنبه در نشست مطبوعاتی گفت: این کنفرانس به همت انجمن مهندسی پزشکی ایران و به میزبانی دانشگاه امیرکبیر تدارک یافته است و مباحث تخصصی آن در چهار محور ارائه خواهد شد.

دکتر ناصر فتورایی به حضور چهار سخنران کلیدی در روزهای برگزاری همایش اشاره کرد و گفت: در این کنفرانس شاهد سخنرانی پروفسور یوسف یزدی از دانشگاه جان هاپکینز، دکتر جهان توکلی از دانشگاه رابرسون، دکتر خوان فرانسیس پاردز لوزانو از دانشگاه صنعتی پرو و پروفسور حسین بهاروند از پژوهشکده زیست شناسی و فناوری سلولهای بنیادی رویان خواهیم بود.

وی افزود: کمیته علمی کنفرانس از 57 نفر استادان برتر مهندسی پزشکی دانشگاه های داخل و خارج کشور تشکیل یافت و کار ارزیابی 249 مقاله ارسالی به دبیرخانه کنفرانس با کمک 110 متخصص به سرانجام رسید.

فتورایی به پذیرش 39 مقاله به صورت پوستر و 97 مقاله برای ارائه به صورت سخنرانی در این کنفرانس اشاره کرد و گفت: سخنرانی ها در 16 نشست همزمان طی روزهای پنجشنبه و جمعه، ششم و هفتم آذرماه ارائه می شود و روز نخست کنفرانس (پنجم آذرماه) به برگزاری مجمع عمومی انجمن مهندسی پزشکی و برپایی 10 کارگاه آموزشی اختصاص خواهد داشت.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر همچنین از برپایی نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در روزهای ششم و هفتم آذرماه در حاشیه این کنفرانس خبر داد.

به گفته فتورایی جشن بیستمین سالگرد تاسیس دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در روز پایانی کنفرانس در محل این دانشگاه برگزار خواهد شد.

بیست و یکمین کنفرانس مهندسی زیست پزشکی ایران در محورهای 'پردازش سیگنال های حیاتی، پردازش تصاویر پزشکی' ، 'مدل سازی سامانه های زیستی، اندازه گیری زیستی، بیومکانیک سیالات زیستی، بیومکانیک جامدت زیستی'، 'مهندسی عصب و توانبخشی، بیومکانیک ورزش، رباتیک، مهندسی قلبی و تنفسی' و 'مهندسی بیومواد، بافت، سلولی و مولکولی، مهندسی بالینی، انفورماتیک زیستی و پزشکی از راه دور (تله مدیسین)، نانو مواد، مهندسی زیست شیمی و سایر زمینه های مرتبط با مهندسی پزشکی' برگزار می شود.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 1 آذر 1393 ، 18:29)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس