برگزاری کنفرانس علمی انجمن معلمان فیزیک کشور در لرستان

ایران کنفرانس

برگزاری کنفرانس علمی انجمن معلمان فیزیک کشور در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: شانزدهمین کنفرانس علمی انجمن معلمان فیزیک کشور در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، گودرز کریمی‎فر در دیدار با رئیس اتحادیه انجمن علمی معلمان فیریک کشور از آمادگی لرستان برای برگزاری شانزدهمین کنفرانس علمی انجمن معلمان فیزیک کشور خبر داد و افزود: حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت جز از طریق برنامه‌های علمی و پژوهشی میسر نیست و آموزش و پرورش لرستان هم با برنامه محوری، پژوهش‎مداری، خلاقیت و ایده‌پردازی به دنبال ارتقای جایگاه آموزش و پرورش در ابعاد مختلف است.

وی اظهار کرد: دستیابی به آموزش و پرورش مطلوب با پرداختن به فعالیت‎های علمی، تحقیقاتی، تقویت و حمایت از انجمن‌های علمی و گروه‎های آموزشی حاصل می‌شود و لرستان هم توان خود را به کار خواهد گرفت تا در برگزاری این کنفرانس عملکرد مطلوبی از خود به نمایش بگذارد.

کریمی‎فر تصریح کرد: انجمن‌های علمی باید بتوانند ایده، برنامه و راهکارهای اجرایی را به مدیران عرضه کنند تا حرکت‌های آموزشی و پرورشی با سرعت بیشتری طی شود.

اسفندیار معتمدی، رئیس اتحادیه انجمن معلمان فیریک کشور هم با ابراز رضایت از تعامل و همکاری خوب آموزش و پرورش لرستان، گفت: با هدف توانمندسازی معلمان فیزیک و تشویق و ترغیب آن‌ها به حرکت‌های علمی و پژوهشی تلاش می‌کنیم تا آخرین یافته را در زمینه آموزش فیزیک به معلمان انتقال دهیم.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 24 آبان 1393 ، 16:15)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس