ارسال 450 مقاله به همایش ملی بیابان دانشگاه سمنان

ایران کنفرانس

ارسال 450 مقاله به همایش ملی بیابان دانشگاه سمنان

‌رئیس دانشکده کویر شناسی دانشگاه سمنان از برگزاری دومین همایش ملی بیابان با حضور مهندس جلالی رئیس سازمان جنگلها، مراتع و آبخیزداری کشور در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه سمنان، دکتر محمدرضا یزدانی رئیس دانشکده کویر شناسی دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: این همایش 20 و 21 آبان ماه جاری در دانشگاه سمنان برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این همایش به منظور شناخت بهتر پتانسیلها و قابلیتهای مناطق خشک و بیابانی و تبادل اطلاعات و دانش بین اندیشمندان، صاحب نظران و محققان این حوزه برگزار می شود.

یزدانی با بیان این که این همایش در 13 محور برگزار می شود افزود: فرسایش بادی و ریزگردها ، گردشگری و اکوژئوتوریسم ، منابع معدنی در مناطق خشک و کویری ، اثرات تغییر اقلیم و سازگاری با آن ، پوشش گیاهی و جنگل­های خشک و نیمه خشک ، کشاورزی پایدار در مناطق خشک و انرژی های تجدید پذیر در مناطق خشک و بیابانی از جمله محورهای این همایش دو روزه است.

وی همچنین از ثبت نام بالغ بر 340 نفر برای شرکت در این همایش خبر داد و افزود:405 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده است.

رئیس دانشکده کویر شناسی دانشگاه سمنان یادآور شد: برگزاری کارگاه، نمایشگاه و بازدید از مناطق کویری استان از برنامه های جنبی دومین همایش ملی بیابان است.

آخرین بروزرسانی (شنبه ، 17 آبان 1393 ، 16:36)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس