برگزاری اولین کنفرانس رویکردهای نوین مهندسی پزشکی در حوزه بیماری‌های قلب و عروق

ایران کنفرانس

برگزاری اولین کنفرانس رویکردهای نوین مهندسی پزشکی در حوزه بیماری‌های قلب و عروق

اولین کنفرانس رویکردهای نوین مهندسی پزشکی در حوزه بیماری‌های قلب و عروق با هدف ایجاد ارتباطات مؤثر و فعال بین مراکز پژوهشی، دانشگاه، انجمن‌های علمی تخصصی قلب و عروق و بررسی توانمندی‌های بالقوه موجود در زمینهٔ مهندسی پزشکی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه علوم پزشکی تهران، اولین کنفرانس رویکردهای نوین مهندسی پزشکی در حوزه بیماری‌های قلب و عروق به همت دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) و با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور 17 دی‌ ماه سال جاری به مدت دو روز در سالن اجتماعات دانشگاه بقیه‌الله برگزار خواهد شد.

رویکردهای نوین در حوزه طراحی، ساخت و کاربرد استنت‌ها، دریچه‌های مصنوعی قلب، پیس میکرها، سامانه‌های نوین رهایش هدفمند و کنترل‌ شده داروهای مورد استفاده در درمان بیماری‌های قلب و عروق، کاربردهای مهندسی برق، مکانیک و روباتیک در تشخیص و درمان بیماری‌های قلب و عروق، رویکردهای نوین فناوری اطلاعات پزشکی و پزشکی از راه دور در حوزه قلب و عروق، یافته‌های اخیر تحقیقاتی در حوزه سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت در حوزه قلب و عروق، فناوری‌های نوین مورد استفاده در تجهیزات پزشکی مرتبط با حوزه قلب و عروق، کاربرد لیزر در تشخیص و درمان بیماری‌های قلب و عروق، یافته‌های نوین تشخیص و درمان بیماری‌های قلب و عروق و ایده پردازی در حوزه‌ مهندسی پزشکی قلب و عروق از جمله محورهای این کنفرانس است.

گفتنی است، در حاشیه این کنفرانس، جشنواره فن بازار قلب نیز برگزار می‌شود، چرا که یکی از مهم‌ترین گام‌های حمایتی، بسترسازی برای توسعه کسب‌وکار و تجاری‌سازی محصولات علمی و تحقیقاتی مؤسسات، شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه فناوری‌ها و صنایع پیشرفته کشور است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس سایت www.NABICAD.IR مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس