شانزدهمین همایش صنایع دریایی برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

شانزدهمین همایش صنایع دریایی برگزار می‌شود

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری شانزدهمین همایش صنایع دریایی و نمایشگاه بین‌المللی دریایی ایران» با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در آذر ماه امسال خبر داد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر محمد سعید سیف، دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی با اعلام این خبر اظهار کرد: همزمان با این همایش که در بندرعباس و از تاریخ 11 تا 14 آذرماه برگزار می‏‌شود، نمایشگاه بین‌المللی دریایی ایران نیز برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این همایش بیان کرد: آشنایی کارشناسان و متخصصان، استادان و مسؤولان اجرایی کشور با مسائل و مشکلات این صنعت مهم و ارائه راهکارهای منطقی جهت حل مشکلات و پیشرفت بیشتر صنایع دریایی از جمله مهمترین اهداف برگزاری این همایش است.

سیف همچنین با اعلام اینکه در حال حاضر تعداد 450 مقاله به این همایش ارسال شده است، افزود: مقالات دریافتی در هفت موضوع مدیریت و برنامه‌ریزی، صنعت و فناوری‌های دریایی، نفت، گاز و سازه‌های فراساحل، حمل ونقل و خدمات دریایی، علوم دریایی و شرایط محیطی، «قوانین، مقررات و استانداردها و سرمایه‌های انسانی ارائه شده است.

دبیر ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش بنیان دریایی معاونت علمی در پایان ضمن دعوت از همه علاقه‌مندان و فعالان عرصه دریا برای حضور در این همایش اظهار امیدواری کرد برگزاری این همایش بتواند گام موثری در راه توسعه صنایع دریایی و فناوری‌های مرتبط با آن در کشورمان باشد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت جشنواره به نشانی اینترنتی http://www.miciran.ir/ مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس