چهارمین گردهمایی بین المللی تکنولوژی مولکولی بیوتکنولوژی

ایران کنفرانس

چهارمین گردهمایی بین المللی تکنولوژی مولکولی بیوتکنولوژی

به گزارش ایرنا ،دکتر نادر مقصودی افزود: این همایش که در روزهای 22 تا 24مهرماه در تالار امام خمینی (ره) دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شودفرصت مناسبی برای دستیابی به آخرین یافته های ارزشمند علمی و تبادل تجربیات اساتید، متخصصان و محققان داخلی در زمینه صنایع بیوتکنولوژی و دارویی است .

وی ادامه داد:در این همایش 21 سخنرانی کلیدی در زمینه های مختلف زیست فناوری و استراتژی های دارویی و درمانی توسط 17 استاد برجسته از دانشگاه های معتبر خارجی نظیر انگلیس، فرانسه، سوئیس، امریکا، بلژیک و ترکیه و همچنین چهار استاد برجسته داخلی در این همایش ارائه خواهد شد.

عضو هیات علمی مرکز تحقیقات نوروبیولوژی دانشگاه شهید بهشتی اضافه کرد:مرگ سلولی در شرایط فیزیولوژیک و بیماریها، نقش میتوکندری در فرایند مرگ و بقای سلولها ،اهمیت مسیرهای سیگنالینگ داخل سلولی در طراحی داروها ، ژن درمانی و رویکردهای متفاوت آن ، درمانهای هدفمند ملکولی در بدخیمی ها ، بیماریهای ویروسی و بیماریهای نورودژنراتیو را از جمله محورهای مورد بحث در این گردهمایی است .

مقصودی افزود: این سمپوزیوم ضمن تمرکز بر مسیرهای سیگنالینگ داخل سلولی با رویکرد اصلی کاربردی کردن دانش سلولی مولکولی در علوم بیوتکنولوژی و طراحی داروها و روش های درمانی جدید برنامه ریزی شده است.

چهارمین گردهمایی بین المللی تکنولوژی مولکولی بیوتکنولوژی اظهارکرد : این همایش با همکاری مراکز تحقیقاتی نوروبیولوژی وعلوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، انجمن مرگ سلولی ایران و انجمن بین المللی مرگ سلولی ارایه می شود.

این همایش دارای امتیاز بازآموزی برای مشمولان آموزش مداوم نظیر داروسازان، پزشکان و متخصصین رشته های بیوتکنولوژی دارویی، بیوتکنولوژی پزشکی، فرآورده های بیولوژیک، ژنتیک پزشکی، شیمی دارویی، فیزیولوژی، فارماکولوژی، علوم اعصاب، ویروس شناسی و سم شناسی است .

آخرین بروزرسانی (سه شنبه ، 8 مهر 1393 ، 14:08)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس