دوازدهمین همایش روز بتن، 15 و 16 مهرماه برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

دوازدهمین همایش روز بتن، 15 و 16 مهرماه برگزار می‌شود

ششمین کنفرانس ملی بتن ایران و دوازدهمین همایش روز بتن، 15 و 16 مهرماه جاری به همت انجمن فناوران بتن و انجمن علمی بتن ایران در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار علمی ایسنا، محسن تدین، دبیر ششمین کنفرانس ملی روز بتن با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از بین 435 چکیده مقاله و 200 مقاله کامل ارسالی به دبیرخانه کنفرانس حدود 72 مقاله برای ارائه شفاهی در کنفرانس و حدود 50 مقاله دیگر برای انتشار انتخاب شده اند.

وی با اشاره به برگزاری مستمر این کنفرانس از سال 1388 گفت: در نخستین دوره کنگره که ظرف مدت چهارماه تدارک دیده شد 40 مقاله برای ارائه شفاهی برگزیده شده بود.

در سال 1389 در دومین کنفرانس تعداد 51 مقاله برای ارائه شفاهی انتخاب شد و 31 مقاله نیز صرفا برای چاپ در نظر گرفته شد. در سال 1390 در سومین کنفرانس از بین 300 چکیده، 131 مقاله مورد قبول واقع شد و در پایان 58 مقاله برای ارائه شفاهی و 63 مقاله برای چاپ برگزیده شد. در سال 1391 در چهارمین کنفرانس از بین 250 چکیده، 171 مقاله پذیرفته شد و 74 مقاله برای ارائه شفاهی انتخاب شد. در سال 1392 در پنجمین کنفرانس از بین 400 چکیده مقاله، 320 چکیده مورد قبول واقع شد و در پایان 125 مقاله کامل پذیرفته شد که 71 مقاله آن برای ارائه شفاهی انتخاب شد در حالی که 91 مقاله مستحق ارائه بودند.

تدین خاطرنشان کرد: انجمن فناوران بتن ایران با نزدیک به چهار هزار نفر عضو حقیقی و بیش از هزار و 70 عضو حقوقی و حدود چهار هزار و 300 عضو دانشجویی یکی از بزرگترین انجمن‌های تخصصی کشور می‌باشد که به صورت منظم، کنفرانس و همایش روز بتن را برگزار می‌کند.

به گفته وی، پذیرش فزاینده دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و افزایش کارهای پژوهشی در سال‌های اخیر محرک اصلی انجمن برای برگزاری همایش تخصصی بتن بوده تا اعضا و اساتید و دانشجویان و همچنین سایر دست اندرکاران صنعت بتن بتوانند نتایج کارهای خود را در چنین جمعی ارائه دهند.

تدین خاطرنشان کرد: انجمن بتن ایران با رایگان کردن شرکت اعضا در این کنفرانس و حذف مبلغ پرداختی برای ارائه مقاله در کنفرانس جهت اعضاء اعم از حقیقی، حقوقی و دانشجویی توانسته است شرکت در کنفرانس را تسهیل بخشد.

وی افزود: برگزاری کنفرانس در کنار همایش روز بتن موجب غنا بخشیدن به موضوعات عمومی و گاه تخصصی روز بتن شده و در کنار مراسم اهدای جوایز و لوح تقدیر برای مسابقات دانشجویی و اعضای حقوقی و طرح‌های بتنی برتر و برگزاری کارگاه‌های تخصصی باعث شده است که همه سلایق مختلف بتوانند موضوعات مورد علاقه خود را طی دو روز برگزاری همایش و کنفرانس ملی روز بتن ( 15 و 16 مهر ماه) پیدا کنند.

امید است این انجمن بتواند در سالهای آتی ضمن ارتقای سطح کیفی کنفرانس ملی بتن، جهت بین‌المللی کردن آن اقدام نماید. و پس از کنفرانس بین‌المللی بتن و توسعه که هر چهار سال یکبار توسط مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌گردد به عنوان دومین کنفرانس بین‌المللی تخصصی در زمینه بتن شناخته شود.

آخرین بروزرسانی (دوشنبه ، 31 شهریور 1393 ، 15:56)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس