اختتامیه ششمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود

ایران کنفرانس

اختتامیه ششمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور برگزار می‌شود

مراسم اختتامیه ششمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور  19 شهریور ماه در برج میلاد برگزار می شود و به دانشجویان برتر مدال طلا ،نقره و برنز اهدا ء خواهد شد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر کامران سلطانی عربشاهی دبیر ششمین المپیاد علمی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور اظهار داشت: ابتدا قرار بود این المپیاد در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شود و پس از آن از سوی وزارت بهداشت مقرر شد تا محل برگزاری المپیاد از مشهد به تهران تغییر یابد.

وی ی افزود: با توجه به امکانات و سوابق دانشگاه علوم پزشکی ایران، مناسب بودن و تجربه طولانی آن در برگزاری آزمون ها مقرر شد، ششمین المپیاد در این دانشگاه برگزار شود. با توجه به اینکه قرار است این المپیاد با کمک وزرات بهداشت انجام شود، بسیاری از کارهای مرتبط با تدارکات این کار از قبیل اسکان، تغذیه، ترابری دانشجویان، همچنین تدارکات را وزارت بهداشت بر عهده داشته و دانشگاه علوم پزشکی ایران صرفاً برگزاری آزمون و تامین عوامل اجرایی برگزاری را برعهده گرفته است.

دبیر ششمین المپیاد با بیان این مطلب که نتایج آزمون حیطه علوم پایه، مدیریت و استدلال بالینی روز دوشنبه اعلام می شود، گفت: با توجه به اینکه حیطه هنر فقط آزمون گروهی دارد که در روز دوشنبه برگزار می شود، نتایج آن سریع اعلام می شود. روز سه شنبه نیز تیم ها کار گروهی ارائه می نمایند و امیدواریم تا بعد از ظهر روز سه شنبه نتایج کلیه آزمون ها اعلام شود.

وی با بیان این مطلب که روز چهارشنبه مراسم اختتامیه و توزیع جوایز می باشد، اظهار داشت: مراسم اختتامیه المپیاد روز چهارشنبه 19 شهریور ماه در برج میلاد برگزار می شود و در این مراسم به دانشجویان برتر مدال طلا، نقره و برنز اهداء می شود.

سلطانی افزود: المپیاد ششم با تغییراتی در نحوه اهدای امتیازات و جوایز همراه می باشد. با تلاش های کمیته فنی و همراهی وزارت بهداشت مقرر شد، تعداد بیشتری از دانشجویان شرکت کننده جوایز دریافت نمایند. به طوریکه همانند المپیادهای جهانی برندگان طلا- نقره و برنز خواهیم داشت.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 16 شهریور 1393 ، 17:24)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس