ارسال بیش از 150 مقاله به کنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب ایران

ایران کنفرانس

ارسال بیش از 150 مقاله به کنگره بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب ایران

دبیر علمی کنگره بین‌المللی و میان دوره‌ای جراحان مغز و اعصاب ایران در تبریز از ارسال بیش از 150 عنوان مقاله به دبیرخانه این کنگره خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه آذربایجان شرقی، جواد آقازاده با اعلام این خبر اظهار کرد: از میان مقاله‌های دریافت شده، بیش از 100 عنوان مقاله توسط هیات داوران برای ارائه سخنرانی و پوستر در این همایش انتخاب شده است.

وی ادامه داد: این مقالات در محورهای تازه‌های جراحی مغز و اعصاب ایران، نورو تروما، جراحی اعصاب سالمندان، نورو واسکولار طی سه روز ارائه می شود.

آقازاده از حضور جراحان شاخص مغز و اعصاب دنیا در این همایش خبر داد و گفت: جراحانی از کشورهای آمریکا، آلمان، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، کانادا، جمهوری آذربایجان و افغانستان در این همایش حضور خواهند یافت.

دبیر علمی کنگره بین‌المللی و میان دوره ای جراحان مغز و اعصاب ایران در تبریز خاطرنشان کرد: در حاشیه این کنگره تلاش خواهیم کرد تفاهم نامه‌هایی با دانشگاه‌های خارجی شرکت کننده در کنگره منعقد شود تا بتوانیم ارتباط سازنده‌ای برای تبادل اطلاعات بین دانشگاهی به وجود آوریم.

آقازاده گفت: تبریز شهر اولین‌ها است و در این همایش نیز سعی خواهیم کرد فرهنگ مهمان‌نوازی آذربایجان را در عمل به مهمانان داخلی و خارجی نشان دهیم.

کنگره میان دوره‌ای و بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب ایران 18 تا 20 مهر ماه در تبریز برگزار می‌شود.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس