برگزاری همایش ربع قرن فعالیت دانشگاه پیام نور در مهر

ایران کنفرانس

برگزاری همایش ربع قرن فعالیت دانشگاه پیام نور در مهر

مشاور رئیس دانشگاه پیام نور با توجه به ماموریت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جایگاه دانشگاه پیام نور در سند چشم انداز وزارت علوم تحقیقات و فناوری در حوزه آموزش عالی گفت: عرضه توانمندی‌های دانشگاه پیام نور به نحو شایسته امری ضروری است تا این دانشگاه بتواند در یک فضای خوب و بالندگی علمی حضور بیشتری داشته باشد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا،‌ دکتر سید محمدرضا حسینی گفت: 25 سال تلاش و بالندگی دانشگاه پیام نور باید بیش از این به جامعه شناسانده شود و بزرگداشت ربع قرن فعالیت دانشگاه پیام نور در تحقق این مهم در مهر ماه بر گزار می‌شود.

حسینی تاکید کرد: برای تحقق و عملیاتی شدن معرفی دانشگاه پیام نور باید اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه پیام نور تلاش وافری کنند تا دانشگاه پیام نور به عنوان ابر دانشگاه جهان اسلام در حوزه‌های مختلف همانطور که حق آن است بدرخشد.

وی گفت: مراسم گرامیداشت ربع قرن فعالیت دانشگاه پیام نور در سطح ملی و بین المللی با مشارکت نمایندگی‌های خارج از کشور در مهرماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ دکتر حسینی مشاور رئیس دانشگاه پیام نور طی حکمی از سوی رییس دانشگاه به عنوان دبیر همایش ربع قرن فعالیت دانشگاه پیام نور معرفی شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس