دومین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات مهرماه سال جاری برگزار می شود

ایران کنفرانس

دومین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات مهرماه سال جاری برگزار می شود

دومین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات به همت مرکز تخصصی آپا دانشگاه صنعتی اصفهان و با هدف شناسایی و تقویت پتانسیل‌های متخصصان کشور در حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات، مهر ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مهدی بهروزی دبیر این جشنواره با بیان این که در این دوره علاقمندان و متخصصان موضوع امنیت در فضای سایبری در دو سطح مبتدی و حرفه ای با یکدیگر به رقابت می پردازند،گفت: در اولین دوره جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات که در سال گذشته برگزار شد بیش از 150 تیم از سراسر کشور در مرحله برخط با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به محورهای مسابقات این دوره از جشنواره گفت: جرم‌شناسی رایانه‌ای(Forensics)، پنهان‌نگاری(Steganography)، اکسپلویت‌نویسی- سطح حرفه‌ای(Exploiting)، کدنویسی امن- سطح مبتدی(Secure Coding)، نفوذگری در وب(Web Hacking)، مهندسی معکوس(Reverse Engineering)، شکست الگوریتم‌ها و پروتکل‌های رمزنگاری(Cryptography)، نفوذگری در شبکه و سرویس‌‌ها (Network Infra/Service Hacking) و سئوالات عمومی حوزه‌ امنیت (Trivia) از جمله این محورها خواهد بود.

بهروزی اضافه کرد: تمامی علاقمندان در دو سطح حرفه‌ای و مبتدی می‌توانند از اول مردادماه به مدت 13 روز نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام کرده تا پس از تعیین سطح و صلاحیت در 23 مرداد ماه به صورت برخط و به روش CTF (به دست آوردن پرچم) با یکدیگر به رقابت بپردازند.

دبیر دومین جشنواره ملی امنیت فضای تبادل اطلاعات ضمن توصیه به شرکت کنندگان مبتدی نسبت به ارتقای سطح توانایی خود برای افزایش احراز صلاحیت شرکت در مسابقه تأکید کرد: کلیه علاقمندان تا زمان باقیمانده جهت ثبت نام می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.festival.nsec.ir و دریافت مستندات لازم، نسبت به ارتقای سطح خود اقدام کنند.

مسابقات شرکت کنندگان حرفه‌ای و مبتدی به صورت جداگانه در روز 23 مردادماه سال جاری، به صورت برخط (OnLine) برگزار شده و تایید صلاحیت شدگان مرحله برخط در مهرماه با حضور در دانشگاه صنعتی اصفهان به صورت حضوری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس