تلویزیون‌های اندروید دار هم از راه رسیدند

ایران کنفرانس

تلویزیون‌های اندروید دار هم از راه رسیدند

سونی از نسل جدیدی از تلویزیون های ۴K مجهز به پلتفورم اندروید رونمایی کرده که می تواند تحول عظیمی را در عرصه تلویزیون ها به وجود آورد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سونی از تلویزیون جدیدی با نام XBR X۹۰۰C رونمایی کرده که با دارا بودن پردازنده ۴K مدلمحصول متفاوتی است. مدل جدید تلویزیون سونی با اندازه ای در حدود ۴.۹ mm را می توان باریکترین تلویزیونی دانست که توسط این کمپانی ساخته شده است.

کمپانی سونی در خبری اعلام کرد که از این پس نسل جدیدی از تلویزیون های سونی و مجهز به پلتفورم های اندروید دار عرضه خواهند شد. اندازه و سایز این تلویزیون از ۴۳ تا ۷۵ اینچ است. به دلیل فناوری های به کار گرفته شده در این تلویزیون مانند
۴K    Z۱  از وضوح تصویر، کیفیت و اندازه های برتری برخوردار هستند. تلویزیون های جدید از قابلیت هایی مانند وضوح تصویر ۳,۸۴۰*  ۲,۱۶۰ پیکسل، دسترسی به بیش از ۱۳۰۰ فیلم، تماشای تصاویر Ultra High Definition از طریق فناوری هایی مانند Netflix، Amazon Instant Video و Video Ultimate ۴ را فراهم می کند.

سونی اعلام کرده که تلویزیون ها برای ارتقاء کیفیت تصاویر  غیر ۴K از الگوریتم و فناوری با عنوان X-Reality PRO بهره خواهند برد. اما فناوری متفاوت و جدیدی که در تلویزیون های سونی قرار گرفته را می توان در استفاده از نرم افزار اندروید دانست. این نرم افزار باعث ارتقاء دستگاه، دسترسی ساده به سرویس های مختلف یا حتی بازی های چند نفره و استفاده از گوگل کست را فراهم می کند.

آخرین بروزرسانی (يكشنبه ، 21 دی 1393 ، 19:20)

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس