زمان رونمایی از آیفون 6 اعلام شد/ مشخصات محصول جدید اپل

ایران کنفرانس

زمان رونمایی از آیفون 6 اعلام شد/ مشخصات محصول جدید اپل

محصول جدید اپل تبدیل به یکی از پرحاشیه ترین خروجی های این کمپانی شده و در نهایت، زمان رونمایی از این محصول 9 سپتامبر برابر با 18 شهریور اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بالاخره انتظارها به پایان رسید و زمان خروجی جدیدترین محصول اپل اعلام شد. در نهایت کمپانی اپل اوایل سپتامبر ماه جاری را برای رونمایی از محصول جدید خود در نظر گرفت. اپل دعوت نامه های مطبوعاتی را به تاریخ 9 سپتامبر برابر با 18 شهریور ماه برای شرکت در این کنفرانس خبری ارسال کرده است.

آیفون 6 در دو سایز 4.7 اینچی و 5.5 اینچی تا ماه‌های آتی وارد بازار خواهند شد. مدل کوچک‌تر «آیفون 6» و مدل بزرگ‌تر «آیفون 6L» نامیده می‌شوند. اپل برای هر یک از این دو مدل باطری‌های مختلفی را در نظر گرفته است. آیفون بزرگ‌تر نیاز به میزان باطری بیش‌تری نسبت به مدل کوچک‌تر دارد. آیفون 6 با سایز 4.7 اینچی باطری 1810 میلی آمپر و مدل 5.5 اینچی با نام آیفون 6L مجهز به باطری 2915 است. آیفون 5 با سایز  4 اینچ از باطری 1870 برخوردار بوده که می توان گفت آیفون 6 به نسبت آیفون 5 با رشد و همینطور ارتقاء قابل توجهی روبرو بوده است.

پیش بینی می شود در مراسم رونمایی از آیفون 6 ، محصول پوشیدنی اپل با نام iwatch نیز رونمایی شود.

جالب است که حتی تصویری از آیفون 6 در دعوت نامه ها نیز درج نشده و مقامات اپل ترجیح داده اند که تا روز موعود و کنفرانس خبری تصاویر تلفن همراه همچنان در هاله ای از ابهام باقی بماند و در دعوت نامه ها تنها به درج تاریخ بسنده کرده اند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس