کل

آزمون دکتری 96 ، یکسان برای دولتی ها و آزاد (95/9/16)

ایران کنفرانس

آزمون دکتری 96 ، یکسان برای دولتی ها و آزاد

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ برای پذیرش در همه دانشگاهها از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از  سه شنبه ۱۶ آذر آغاز می شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: ثبت نام در آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ تا ۲۲ آذرماه ۹۵ ادامه دارد.

وی افزود:  آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ در روز جمعه ۶ اسفند ۹۵ در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۲ کدرشته امتحانی برگزار می شود.

توکلی خاطرنشان کرد: دفترچه شرایط و ضوابط ثبت نام آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ امروز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

وی یادآور شد: ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

وی گفت: داوطلبان برای ثبت‌نام باید نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱) اقدام کنند و فایل عکس اسکن شده داوطلب را بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام تهیه کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد. داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مبلغ ۵۵۰ هزار ریال (۵۵ هزار تومان) را به عنوان وجه ثبت‌نام پرداخت کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ در روز جمعه ۶ اسفند ماه ۹۵ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه ۳ اسفند تا پنجشنبه ۵ اسفند ۹۵ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

 

جزئیات ثبت نام آزمون دکتری 96 اعلام شد (95/9/15)

ایران کنفرانس

جزئیات ثبت نام آزمون دکتری 96 اعلام شد


ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ از روز سه شنبه ۱۶ آذرماه ۹۵ آغاز شده و تا ۲۲ آذر ادامه دارد. این آزمون در ۶ اسفند ۹۵ برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان سنجش آموزش کشور شرایط و ضوابط، تاریخ و نحوه ثبت نام در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ را اعلام کرد.

داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ می توانند از روز سه‌شنبه ۱۶ آذرماه ۹۵ برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. مهلت ثبت نام تا روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ادامه دارد.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی: www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.

هر داوطلب ‌براساس ‌علاقه ‌فقط می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی (بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون)‌، ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند.

داوطلبان برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌ ورودی دکتری (نیمه متمرکز Ph.D) سال ۱۳۹۶ در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور، لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

داوطلب باید برای ثبت نام ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کارت اعتباری ثبت نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱) تهیه کنند.

تهیه فایل عکس اسکن شده داوطلب بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام از دیگر مواردی است که باید داوطلب انجام دهد.

پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً بصورت اینترنتی انجام می‌گیرد و داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۵۵۰ هزار ریال (۵۵ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

تبصره: با توجه به اینکه مقرر شده است که در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۵ هزار ریال (۵۰۰ تومان) به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

به داوطلبان توصیه می‌شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت‌نام وارد کنند.

داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت کنند. در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون، قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۳۹۶ در روز جمعه ۶ اسفند ماه ۹۵ برگزار خواهد شد.

داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه ۳ اسفند تا پنجشنبه ۵ اسفند ۹۵ با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

محل آزمون داوطلبان بر اساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند ۳۳ تقاضانامه تعیین می‌شود و داوطلبان با مراجعه به جدول شماره ۲ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام اقدام کنند.

داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

داوطلبان در انتخاب کدرشته‌ امتحانی و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود دقت لازم را داشته باشند. لذا پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی در این خصوص به درخواست‌های داوطلبان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

با توجه به مشکلات بوجود آمده در آزمون های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که ثبت‌نام آنان توسط دیگران انجام می‌شود رخ داده است، تاکید می‌شود علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت کنند تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس فرد  ارسال نشود.

بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

در صورت‌ لزوم‌ داوطلبان می‌توانند با شماره تلفن گویای‌: ۴۲۱۶۳-۰۲۱ با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نموده و یا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان اقدام کنند.

 

الزامی شدن ثبت پایان نامه و رساله در ایرانداک (95/9/14)

ایران کنفرانس

الزامی شدن ثبت پایان نامه و رساله در ایرانداک

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با امضای آیین‌نامه‌ای، ثبت پیشنهاده (پروپوزال) پارساها (پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترای تخصصی) و پارساهای دانشجویان و دانش‌آموختگان تمامی مؤسسات دولتی و غیردولتی را الزامی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، محمد فرهادی با امضای آیین‌نامه «ثبت و اشاعه پیشنهاده‌ها (پروپوزال)، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های تحصیلات تکمیلی و صیانت از حقوق پدیدآوران در آنها» تمامی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسه‌های آموزش عالی، پژوهشی، و فناوری دولتی و غیر دولتی زیرنظر وزارت علوم را موظف کرد، پروپوزال‌ها و پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترای تخصصی دانشجویان خود را پس از دفاع در سامانه‌های اطلاعاتی ایرانداک ثبت و تایید و متن کامل آنها را در قالب و به شیوه‌ای که ایرانداک تعیین می‌کند، بارگذاری کنند.

بر اساس این آیین‌نامه مؤسسات موظفند متن کامل پارساهای دانش‌آموختگان حداقل 3 سال قبل خود را در سامانه‌های اطلاعاتی ایرانداک ثبت و تایید کنند.

بر پایه این آیین‌نامه، مؤسسات موظف هستند، پیش از تصویب پیشنهاده پارساها و پس از دفاع آن پارساها اصالت محتوای آن را با کاربرد سامانه «همانندجو» بررسی کنند.

بر همین اساس، تعیین اصالت محتوا در هر مدرک و داوری درباره آن، بر پایه گزارش همانندجو بسته به مورد برعهده مؤسسات است.

افزون بر این، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) موظف است اطلاعات کتاب‌شناختی، چکیده، 20 صفحه نخست و فهرست منابع پارساها را پس از ثبت در سامانه‌های اطلاعاتی خود به صورت رایگان منتشر کند.

متن کامل پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکترا به ترتیب پس از گذشت 18 و 30 ماه از تاریخ دفاع دانشجو در محیط وب منتشر خواهد شد.

با اجرای این آیین‌نامه، ارزیابی و رتبه‌بندی مؤسسات توسط وزارت علوم بر اساس میزان مشارکت در اجرای این آیین‌نامه و میزان همانندی پارساهای هر مؤسسه انجام خواهد شد.
 

برترین دانشگاه های دنیا در استخدام فارغ التحصیلان (95/9/14)

ایران کنفرانس

برترین دانشگاه های دنیا در استخدام فارغ التحصیلان

نظام رتبه بندی کیو اس جدیدترین گزارش خود را درباره ۳۰۰ موسسه برتر در زمینه استخدام فارغ التحصیلان در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نظام رتبه بندی کیواس در جدیدترین رتبه بندی خود به این موضوع پرداخته است که کدام دانشگاه ها در زمینه تعامل با کارفرمایان خود برتری دارند؟ و اینکه کدام دانشگاه ها در زمینه برقراری ارتباط میان دانشجو و  کارفرما برتری دارند؟ کدام یک ادعای برخورداری از چشمگیرترین فارغ التحصیلان را دارند یا ادعای بیشترین حسن شهرت را در میان کارفرامایان دارند؟

رتبه بندی استخدام فارغ التحصیلان کیو اس در سال ۲۰۱۷ تعداد ۳۰۰ موسسه برتر در این زمینه بر مبنای ۵ جنبه کلیدی استخدام فارغ التحصیلان شان منتشر شده است.

این پنج جنبه شامل شهرت کارفرما (۳۰ درصد)، ارزیابی فارغ التحصیلان (۲۰ درصد)، مشارکت کارفرما (۲۵ درصد)، ارتباطات کارفرمایان با دانشجویان (۱۵ درصد) و نرخ اشتغال تکمیلی (۱۰ درصد) است.

نظام رتبه بندی کیواس (QS) رتبه ۳۰۰ موسسه برتر در سال ۲۰۱۷ را بر اساس استخدام فارغ التحصیلان این دانشگاه ها اعلام کرده است. این رتبه بندی جهانی نشان می دهد که فارغ التحصیلان کدامیک از دانشگاهها برای استخدام در اولویت قرار دارند.

در این رتبه بندی نام ۳۰۰ موسسه از ۴۷ کشور درج شده است که ۵۰ موسسه اول دارای رتبه یک تا پنجاه هستند و سایر موسسات در رتبه های بعدی قرار دارند.

رتبه نام دانشگاه و موسسه کشور
۱ دانشگاه استانفورد آمریکا
۲ انستیتو تکنولوژی ماساچوست (MIT) آمریکا
۳ دانشگاه شانگهای چین
۴ دانشگاه سیدنی استرالیا
۵ دانشگاه کمبریج انگلستان
۶ پلی تکنیک Ecole فرانسه
۷ دانشگاه کلمبیا آمریکا
۸ دانشگاه آکسفورد انگلستان
۹ دانشگاه کالیفرنیا برکلی آمریکا
۱۰ دانشگاه پرینستون آمریکا
۱۱ دانشگاه ملبورن استرالیا
۱۱ دانشگاه پکن چین
۱۳ دانشگاه کورنل آمریکا
۱۴ دانشگاه فودان چین
۱۵ دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس آمریکا
۱۶ انستیتو تکنولوژی زوریخ سوئیس
۱۷ دانشگاه شیکاگو آمریکا
۱۸ دانشگاه هنگ کنگ هنگ کنگ
۱۹ دانشگاه تورنتو کانادا
۲۰ امپریال کالج لندن انگلستان
۲۰ انستیتو تکنولوژی کارلسروهه آلمان
۲۱ دانشگاه ملی سنگاپور سنگاپور
۲۲ دانشگاه واترلو کانادا
۲۳ دانشگاه پنسیلوانیا آمریکا
۲۴ دانشگاه کالج لندن (UCL) انگلستان
۲۵ دانشگاه براون آمریکا
۲۶ دانشگاه واسدا ژاپن
۲۶ دانشگاه نورث وسترن آمریکا
۲۷ دانشگاه میشیگان آمریکا
۲۸ دانشگاه مک گیل کانادا
۲۹ دانشگاه توکیو ژاپن
۳۰ دانشگاه فنی Darmstadt آلمان
۳۰ دانشگاه دوک آمریکا
۳۲ دانشگاه ملی استرالیایی استرالیا
۳۳ دانشگاه شانگهای Jiao Tong چین
۳۴ انستیتو تکنولوژی کالیفرنیا (Caltech) آمریکا
۳۵ دانشگاه منچستر انگلستان
۳۶ دانشگاه Zhejiang چین
۳۷ پلی تکنیک میلان ایتالیا
۳۷ دانشگاه ناوارا اسپانیا
۳۸ دانشگاه نیویورک آمریکا
۳۹ دانشگاه بریستول انگلستان
۴۰ انستیتو علم و تکنولوژی Monterrey مکزیک
۴۰ دانشگاه تکنولوژی چالمرز سوئد
۴۱ دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا
۴۲ دانشگاه فنی مونیخ آلمان
۴۲ دانشگاه موناش استرالیا
۴۴ دانشگاه آخن (RWTH ) آلمان
۴۵ دانشگاه کاتولیک Pontificia شیلی
۴۷ دانشگاه تکنولوژی Delft هلند
۴۸ انستیتو تکنولوژی توکیو ژاپن
۴۹ انستیتو پیشرفته علم و تکنولوژی کره کره جنوبی
۵۰ دانشگاه ادینبورگ انگلستان
 

اعطای حمایت مالی به اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد طبق بخشنامه فرصت مطالعاتی (95/9/13)

ایران کنفرانس

اعطای حمایت مالی به اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد طبق بخشنامه فرصت مطالعاتی

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه هدف دانشگاه آزاد از طرح‌های پژوهشی، ارائه طرح‌های برون دانشگاهی است به حمایت 3 و 6 میلیونی از پایان‌نامه آزمایشگاهی دانشجویان ارشد و دکتری و اعطای کمک مالی به اعضای هیات علمی طبق بخشنامه فرصت مطالعاتی اشاره کرد.

ابراهیم واشقانی فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص اعطای تسهیلات دانشگاه آزاد به اعضای هیات علمی و دانشجویان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از طرح‌های پژوهشی اعضای هیات‌ علمی خود حمایت می‌کند، منتهی این حمایت مشروط بوده زیرا دانشگاه آزاد بخش خصوصی محسوب می‌شود از این رو رویکرد دانشگاه باید به سمت پروژه‌های برون دانشگاهی باشد یعنی دانشگاه هم حل مشکلات و نیازهای جامعه را در قالب طرح‌های برون دانشگاهی پاسخ دهد و هم از این محل برای خود ایجاد درآمد کند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تاکید بر اینکه هدف اصلی ما در طرح‌های پژوهشی طرح‌های برون دانشگاهی است، افزود: اما از طرفی با توجه به زمانبر بودن دستیابی اعضای هیات علمی تازه استخدام شده به بلوغ و شناخته شدن در جامعه بیرون از دانشگاه توسط دستگاه‌های اجرایی برای ارائه پروژه برون‌ دانشگاهی، دانشگاه آزاد حمایت از این نوع اعضای هیات علمی را وظیفه خود می‌داند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی از طرح‌ها تنها به ارائه مقاله منتهی و برخی دیگر منجر به دانش فنی و ثبت اختراع می‌شوند متناسب با نوع و محصول پیش‌بینی شده برای طرح، از اعضای هیات‌ علمی حمایت می‌کنیم.

واشقانی فراهانی با بیان اینکه حمایت دیگر دانشگاه آزاد در قالب طرح پژوهانه است، گفت: اعضای هیات علمی متناسب با فعالیت‌های پژوهشی سالانه ارزیابی می‌شوند و براساس امتیازی که کسب می‌کنند اعتبار برایشان تعیین می‌شود که این اعتبار به معنای پول نیست،‌ یعنی عضو هیات علمی برای انجام سایر کارهای پژوهشی همچون فرصت مطالعاتی یا شرکت در کنفرانس‌ها و یا خرید دستگاه برای طرح، از محل اعتبارات پژوهشی مورد حمایت قرار می گیرند.

پرداخت ماهانه 2500 دلار به اعضای هیات علمی طبق بخشنامه فرصت مطالعاتی

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی همچنین حمایت دیگر را در قالب طرح‌های پایان‌نامه و رساله دکتری عنوان و اظهار کرد: در این راستا هم دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و هم استاد راهنما مورد حمایت قرار می‌گیرند که سقف حمایت ما برای "پایان‌نامه آزمایشگاهی" کارشناسی ارشد 3 میلیون و برای دکتری 6 میلیون تومان بوده و همچنین برای پایان‌نامه "غیرآزمایشگاهی" کارشناسی ارشد یک میلیون و برای دکتری 3 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه سایر تسهیلاتی که برای اعضای هیات علمی قائل هستیم شرکت در کنفرانس‌های بین‌المللی و فرصت مطالعاتی است، گفت: بخشنامه فرصت مطالعاتی که اخیرا صادر شده بیشترین حمایت از اعضای هیات‌ علمی را در بر می‌گیرد  یعنی در صورت تایید برنامه اعضای هیات علمی که برای فرصت مطالعاتی می‌روند تا مدت 9 ماه به طور کامل ماهیانه 2500 دلار از دانشگاه کمک مالی خواهند گرفت و در صورت نیاز تا 3 ما هم قابل تمدید است که برای این 3 ماه از حقوق خودشان استفاده می‌کنند.

معافیت دانشجویان دکتری از پرداخت شهریه

واشقانی فراهانی افزود: حتی برای دانشجویان دکتری هم پیش‌بینی کردیم که در صورت استفاده از فرصت مطالعاتی تا سقف 20 میلیون ریال، وام کم بهره دریافت کنند و برای ترم‌هایی که از فرصت مطالعاتی استفاده می‌کنند از پرداخت شهریه معاف می‌شوند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به انتشار مقاله نیز اشاره کرد و گفت: بالاترین میزان تشویق را برای اعضای هیات علمی و دانشجویان در نظر گرفته‌ایم همچنین برای ثبت اختراع تمام هزینه‌های ثبت اختراع ملی را با حمایتهای خود دانشگاه پوشش می‌دهیم. اگر ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیربط قرار بگیرد صاحبان اختراع می‌توانند تا یک و نیم برابر ارزش یک مقاله ISI جایزه نقدی بگیرند.

وی با بیان اینکه برای ثبت اختراعات بین‌المللی نیز بیشترین سطح حمایت را داریم، ادامه داد: طی تفاهم نامه‌هایی که با کانون ثبت پتنت منعقد کرده‌ایم تمام حمایت کامل از ثبت اختراع بین‌المللی از صفر تا صد را با هزینه‌های دانشگاه انجام می‌دهیم و در صورت ثبت نیز جایزه نقدی 10 میلیون تومانی برای صاحبان اختراع در نظر گرفته‌ایم البته این مسائل مشروط بر این است که ثبت اختراع به اسم دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از صاحبان اختراع باشد.

 
مطالب بیشتر...

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی
بورس های تحصیلی و کارآموزی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1403© : ایران کنفرانس