اعلام شرایط ونحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ (1402/8/4)

ایران کنفرانس

اعلام شرایط ونحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳

شرایط، تاریخ و نحوه ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی کشور اعلام شد.

به گزارش ایسنا، بر این اساس، ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و نهمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از روز یکشنبه هفتم آبان آغاز می شود.

داوطلبان شرکت در این آزمون باید با توجه به نکات اعلامی و همچنین در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون، می توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت نمایند.

شرایط ثبت‌نام‌

ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از روز یکشنبه هفتم آبان آغاز می شود و روز شنبه ۱۳ آبان پایان می پذیرد.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور  به نشانی www.sanjesh.org انجام می شود.

متقاضیان شرکت در این آزمون برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، مقررات وظیفه عمومی، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیرایرانی و توضیحات مربوط به سهمیه رزمندگان و ایثارگران (مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون)، در صورتی که واجد شرایط هستند، می توانند حداکثر در دو رشته امتحانی (یک رشته اصلی و یک رشته شناور مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام) متقاضی ثبت‌نام در این آزمون شوند. 

دفترچه راهنمای ثبت نام، هم زمان با شروع ثبت نام، در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس خواهد بود.

مراحل ثبت نام متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد

۱- مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی ذکر شده  برای خرید کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱).

۲- تهیه فایل عکس اسکن شده متقاضی بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام.

۳- آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام.

۴- خرید کارت اعتباری ثبت‌نام به مبلغ ۳ میلیون ۶۸۰ هزار ریال (۳۶۸ هزار تومان) از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.

۵- پرداخت هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به متقاضیان به مبلغ ۱۰۰ هزار (یکصد هزار) ریال.

۶- متقاضیانی که علاوه بر رشته‌ انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته‌ اول‌) علاقه‌مند به‌ شرکت در رشته‌ امتحانی شناور (رشته دوم) هستند، ضرورت‌ دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج ‌نمایند. این دسته از متقاضیان می بایست برای رشته امتحانی دوم یک‌ کارت اعتباری دیگر، به مبلغ سه میلیون و ششصد و هشتاد هزار ریال (۳۶۸ هزار تومان) علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری نمایند.

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی

به متقاضیان توصیه می شود که مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان، اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه ‌نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد نمایند.

ضمناً متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نام دقت نمایند. بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت‌نام با مدارک متقاضی در زمان قبولی در آزمون، بر اساس ضوابط و مقررات رفتار خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس