دهمین کنگره سالانه بین المللی عمران، معماری و توسعه شهری

هشتمین کنگره بین المللی توسعه کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست و گردشگری ایران

اردبیل میزبان اولین کنفرانس بین المللی احیای بوم شناختی

ایران کنفرانس

اردبیل میزبان اولین کنفرانس بین المللی احیای بوم شناختی

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با مشارکت اداره کل هواشناسی اردبیل اولین کنفرانس بین المللی احیای بوم شناختی بر پایه طبیعت در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید کوهی اظهار کرد: کنفرانس بین المللی احیای بوم شناختی بر پایه طبیعت در ۶ و ۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ با مشارکت اداره کل هواشناسی استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت جلب توجه و مشارکت نخبگان و دانشگاهیان در حوزه تغییرات اقلیمی، نخستین کنفرانس بین المللی احیای بوم شناختی بر پایه طبیعت با مشارکت اداره کل هواشناسی برگزار خواهد شد که موضوعات پیامدهای تخریب انسانی و تغییر اقلیم بر کارکردهای بوم شناختی و همچنین مدیریت پایدار منابع آب و اکوسیستم آبی از محورهای اصلی این کنگره خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: موضوع تغییر اقلیم و بحران‌های آب و هوایی از مهمترین چالش‌های پیش روی کشور در سال‌های آتی است و مشارکت نخبگان و دانشگاهیان کشور در پیش بینی، سازگاری و مدیریت پیامدهای تغییرات اقلیمی بسیار ضروری تلقی می‌شود که امیدواریم خروجی این کنفرانس و همایش‌های مشابه در این زمینه راهگشا باشند.

کوهی تصریح کرد: در کنفرانس بین المللی احیای بوم شناختی بر پایه طبیعت، شرکت‌کنندگان فرصت دارند تا در ۱۱ محور و موضوعات متنوعی از جمله توسعه پایدار، خدمات اکوسیستم‌ها، مشارکت مردم و ذینفعان، پیامدهای تغییرات اقلیمی، مدیریت پایدار منابع آب و اکوسیستم و غیره به ارائه مقالات و دستاوردها و پیشنهادات خود بپردازند.

 

کنفرانس بین‌المللی کرامت انسانی

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی
بورس های تحصیلی و کارآموزی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1403© : ایران کنفرانس