فرایند قانونی رسیدگی به شکایات و اعتراضات اعضای هیات علمی (1402/6/27)

ایران کنفرانس

فرایند قانونی رسیدگی به شکایات و اعتراضات اعضای هیات علمی

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم فرایند قانونی رسیدگی به شکایات و اعتراضات اعضای هیات علمی را تشریح و آخرین آمار اساتیدی که شکایت خود را ثبت کرده اند اعلام کرد.

حامد کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرایند قانونی رسیدگی به شکایات و اعتراضات اعضای هیأت علمی گفت: تصمیم گیری درباره هر گونه اقدام استخدامی، اعم از تبدیل وضعیت و ارتقا اساتید با هیأت جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه است و اساتید می‌توانند از رأی هیات جذب دانشگاه از جمله قطع همکاری به هیأت مرکزی جذب وزارت علوم شکایت کنند.

وی ادامه داد: در نهایت همچنین از رأی هیات مرکزی جذب وزارت علوم نیز می‌توانند به هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی شکایت کنند. این مسیر برای رسیدگی به شکایات و اعتراضات اعضای هیأت علمی در قانون دیده شده است که باید طی شود.

مدیرکل بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم افزود: اگر به هر دلیلی این مسیر قانع کننده نبود و یا به درستی طی نشد، دفتر بازرسی پاسخگویی به شکایت وزارت علوم هم درخدمت افراد است و ما می‌توانیم شکایات را دریافت کرده و پیگیری کنیم و نتیجه‌ای که براساس قوانین و مقرارت حاصل شود را خدمت آنها عرض کنیم.

وی درمورد اینکه آیا از اساتید قطع همکاری شده مواردی بوده اند که برای شکایت اقدام کنند افزود: سابق موردی نداشتیم ولی براساس آخرین آمار هفته پیش، یکی دو نفر از اساتید قطع همکاری شده با دلایل مختلفی که داشتند، شکایت خود را ثبت کردند که به لحاظ قانونی فرایند رسیدگی به آن را طی می‌کنیم و مکلف هستیم شکایت آنها را بپذیرفته و پیگیری کنیم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس