آئین نامه ارتقاء اساتید در انتظار تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی (1402/4/3)

ایران کنفرانس

آئین نامه ارتقاء اساتید در انتظار تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت گفت: تدوین آئین نامه ارتقاء اعضای هیات علمی دانشگاه ها در وزارت بهداشت به اتمام رسیده است و منتظر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم.

دکتر سعید چنگیزی آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: از نظر وزارت بهداشت تدوین آئین نامه ارتقا اعضای هیأت علمی به اتمام رسیده است. ما در مرکز امور هیأت علمی با کارشناسی‌های متعدد دانشگاه‌های علوم پزشکی ویرایش های متعددی را درباره این آئین نامه انجام دادیم تا بتوانیم بهترین آئین نامه را داشته باشیم از همین رو تدوین آئین نامه در بدنه وزارت بهداشت به اتمام رسید.

وی افزود: با توجه به اینکه موضوع ارتقا اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها یک موضوع مشترک میان وزارت بهداشت و وزارت علوم است ما با وزارت علوم هم جلسه مشترک داشتیم و پس از تدوین نهایی این موضوع از دو وزارتخانه خارج شد و برای تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است.

رئیس مرکز امور هیأت علمی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: منتظر نظر کارشناسی شورای عالی انقلاب فرهنگی هستیم و پس از نظر شورا و ابلاغ آن به دانشگاه‌ها می‌توانیم آن را اعمال کنیم.

چنگیزی آشتیانی درباره مهمترین ویژگی آئین نامه ارتقا اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها گفت: موضوع این است که از آخرین آئین نامه ارتقا در سال ۱۳۹۵، دانشگاه‌ها با تحولات زیادی مواجه بوده اند و ما به صورت خاص به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم در حال حرکت هستیم و به کارگیری ویژگی‌های این دانشگاه‌ها، آئین نامه‌های مختص به خود را می‌خواهد.

وی اظهار داشت: موضوع استفاده از فناوری برای تولید ثروث و پاسخگویی اجتماعی مهمترین عناصری هستند که در آئین نامه جدید ارتقا اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت دیده شده است تا دانشگاه‌ها بتوانند برای تأثیرگذاری بیشتر و مهمتر و عمیق‌تر برای حل مسائل نظام سلامت جهت گیری مناسبی داشته باشند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

دهکده بومگردی دادا

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس