اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کنکور دکتری سال ۱۴۰۲ اعلام شد (1402/2/25)

ایران کنفرانس

اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کنکور دکتری سال ۱۴۰۲ اعلام شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت و اعلام مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: در آزمون دکتری سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۶۹ هزار داوطلب با هم به رقابت پرداختند که از این تعداد بیش از ۱۲۰ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند و تعداد ۹۱ هزار و ۷۰۱ داوطلب در سایت سازمان سنجش انتخاب رشته کردند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبانی که بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۲ مجاز به انتخاب رشته شدند و کدرشته محل‌های انتخابی خود را ثبت کردند می‌توانند از۲۵ اردیبهشت ماه کارنامه نتیجه انتخاب رشته خود را در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مشاهده کنند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مذکور در کدرشته محل‌های انتخابی خود نمره علمی لازم را کسب کردند، می‌توانند به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مورد نظر برای انجام مصاحبه مراجعه کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور خطاب به داوطلبان معرفی شده به مصاحبه، توصیه کرد: برای شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی با مراجعه به لینک مربوطه در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در سایت سازمان سنجش از ۶ خردادماه تا ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲ فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل کرده و کد پیگیری دریافت کنند.

پورعباس خاطرنشان کرد: داوطلبان برای مشاهده مدارک مورد نیاز، کسب اطلاعات لازم و پیگیری سایر مراحل پذیرش، اطلاعیه اعلام اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت را که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است به دقت مطالعه کرده و مطابق آن اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیانی که مبادرت به انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی کرده‌اند نیز به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی و سایر مراحل گزینش به پایگاه اطلاع‌رسانی آن دانشگاه مراجعه کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس