افزایش تسهیلات مسکن اعضای هیات علمی به ۱۰ میلیارد ریال (1402/1/16)

ایران کنفرانس

افزایش تسهیلات مسکن اعضای هیات علمی به ۱۰ میلیارد ریال

معاون اداری، مالی وزارت علوم از افزایش تسهیلات مسکن اعضای هیات علمی به ۱۰میلیارد ریال و وام ودیعه مسکن به ۳میلیارد ریال خبرداد و گفت: این موضوع به تصویب شورای پول و اعتبار نیز رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، علی خطیبی در نشست نوروزی وزیر علوم با کارکنان ستاد این وزارت گفت: در تخصیص اعتبارات به دانشگاهها، بخش رفاهی نیر لحاظ شده است و از روسای دانشگاهها انتظار می رود امسال در این حوزه عملکرد بهتری داشته باشند.

وی با اعلام اینکه با تلاش‌های وزیر علوم، تسهیلات مسکن اعضای هیات علمی به ۱۰میلیارد ریال و وام ودیعه مسکن به ۳میلیارد ریال افزایش یافت؛ گفت: این موضوع به تصویب شورای پول و اعتبار نیز رسید.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم گفت : به اعضای هیات علمی که در ۵ سال اخیر جذب شده اند پژوهانه ویژه تعلق می‌گیرد تا صرف تحقیق، انتشار مقالات و سایر امور پژوهشی شود و شاهد رشد علمی بیشتری باشیم.

خطیبی تاکید کرد: در بخش فعالیت های عمرانی و ایجاد زیر ساخت و ابنیه کارهای ماندگاری در کشور انجام گرفته است ولی عامل پیشرفت علمی کشور در کنار دانشجویان با انگیزه و پرتلاش، اعضای هیات علمی و کارکنان هستند که باید مورد حمایت قرار بگیرند.

وی از تلاش های شبانه روزی وزیر علوم که در آخرین ساعات سال ۱۴۰۱ در سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل، پیگیری تخصیص بودجه آموزش عالی بودند قدردانی کرد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس