زمان ثبت‌نام ۵ آزمون سال ۱۴۰۳ اعلام شد (1402/1/1)

ایران کنفرانس

زمان ثبت‌نام ۵ آزمون سال ۱۴۰۳ اعلام شد

سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت‌نام سه آزمون مهم و کلیدی سال ۱۴۰۳ (دکتری نیمه‌متمرکز، کارشناسی ارشد و کنکور سراسری) و دو آزمون کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ نیز همچون کنکور ۱۴۰۲ دوبار در سال برگزار می‌شود و ثبت‌نام در این آزمون نیز در دو نوبت به طور جداگانه انجام خواهد شد.

ثبت‌نام نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در روزهای ۲۱ تا ۲۷ آبان سال ۱۴۰۲ و ثبت‌نام نوبت دوم این آزمون نیز در روزهای ۷ تا ۱۲ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ انجام می‌گیرد.

بر اساس این تقویم آزمونی، داوطلبان نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۳ در ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ و نوبت دوم نیز در تاریخ‌های ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ بر سر جلسه آزمون خواهند نشست.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ نیز در روزهای ۲۳ تا ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ صورت می‌گیرد و این آزمون چهارم اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

طبق جدول آزمون سازمان سنجش آموزش کشور، آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی نیز همزمان با آزمون کارشناسی ارشد در یک روز یعنی عصر چهارم اسفند ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

همپنین ثبت‌نام برای آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال۱۴۰۳ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روزهای ۳۰ مهر تا ۶ آبان ماه ۱۴۰۲ صورت می‌گیرد.

ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۳، ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا سوم تیر ادامه دارد و این آزمون در روز جمعه دوم شهریور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود. همچنین ثبت‌نام در آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای تا ۲۴ تیر ۱۴۰۳ صورت می‌گیرد و این آزمون در روز جمعه دوم شهریور ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس