معیارهای اعطای پایه تشویقی به اعضای هیات علمی تغییر کرد (1401/12/25)

ایران کنفرانس

معیارهای اعطای پایه تشویقی به اعضای هیات علمی تغییر کرد

مرکز هیات‌های امنا و هیات‌های ممیزه وزارت علوم، بخشنامه ملغی شدن کلیه پایه های ممتاز ویژه و پایه های تشویقی مندرج در ماده ۵۳ فعلی آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی و پایه های تشویقی مصوب هیئت امنا را ابلاغ کرد.

به گزارش ایسنا، مرکز هیأت‌های امنا و هیأت‌های ممیزه وزارت علوم اعلام کرد؛ پیرو بازنگری در ماده ۵۳ آیین نامه استخدامی اعضای هیأت علمی و تدوین دستور العمل نحوه اعطای پایه تشویقی به اعضای هیات علمی و با توجه به اینکه این دستورالعمل در هیأت‌های امنای ذی ربط تصویب و برای اجرا از تاریخ اول فروردین ماه سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده است.

بر این اساس از تاریخ اجرای دستورالعمل مذکر، اعطای کلیه پایه های تشویقی مندرج در ماده ۵۳ فعلی (‌قبل از بازنگری) آیین نامه استخدامی، پایه های تشویقی خارج از ماده اخیر که به صورت موردی و دستور العمل پایه تشویقی به تصویب هیأت های امناء مربوط رسیده است و همچنین پایه های استحقاقی که خارج از عناوین مطرح شده در ماده ۵۲ آیین نامه استخدامی اعضای هیات علمی بوده و در برخی از هیأت های امنا به تصویب رسیده است از قبیل پایه استحقاقی ممتاز، ‌پایه استحقاقی ویژه و سایر عناوین مشابه، ممنوع می باشد و وجاهت قانونی ندارد.

بر اساس مفاد دستورالعمل مذکور، ‌از تاریخ اجرا تمامی آیین نامه ها،‌ ضوابط و مصوبات قبلی هیأت امنا در این خصوص ملغی اعلام شده است.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس