آغاز توزیع کارت شرکت در کنکور دکتری سال ۱۴۰۲ از ۸ اسفند (1401/12/3)

ایران کنفرانس

آغاز توزیع کارت شرکت در کنکور دکتری سال ۱۴۰۲ از ۸ اسفند

آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۲ صبح روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ برگزار می شود و داوطلبان می توانند از دوشنبه ۸ اسفند کارت ورود به جلسه را از سایت سازمان سنجش دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرآیند برگزاری آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح آغاز و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

الف) نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

متقاضیان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای (شامل نام خانوادگی و نام، کد ملی و تاریخ تولد) و یا اطلاعات ثبت نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کدپیگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

چنانچه متقاضی به دلیل در اختیار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا کد پیگیری مورد نیاز، موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون خود نمی شود، لازم است با مراجعه به سیستم پاسخگویی اینترنتی این سازمان به نشانی https://request.sanjesh.org و انتخاب نام آزمون و تعیین موضوع پیگیری نسبت به دریافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، شماره داوطلبی و یا کد پیگیری ثبت نام اقدام کند.

این امکان برای متقاضیانی فراهم است که در سیستم پاسخگویی عضویت داشته باشند. بنابراین متقاضیانی که به اطلاعات فوق دسترسی ندارند، لازم است با عضویت در این سیستم نسبت به بازیابی این اطلاعات اقدام کنند.

ب) درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام کنند:

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۹، ۱۰، ۱۷، ۱۶، ۱۱، ۱۴، ۱۵ و ۱۸ (شامل معدل مقطع کارشناسی، تاریخ فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، موسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی، معدل مقطع کارشناسی ارشد، تاریخ فارغ التحصیلی کارشناسی ارشد، مؤسسه فارغ التحصیلی مقطع کارشناسی ارشد، هیات علمی (مربی آموزشی رسمی)، دانشگاه محل خدمت مربیان آموزشی رسمی) کارت شرکت در آزمون مشاهده کردند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ منحصراً به سایت سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات در کارت ورود به جلسه آزمون، نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

متقاضیان در صورتی که در بند (۷ معلولیت) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند، لازم است روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط (براساس جدول مندرج در اطلاعیه) مراجعه کرده و موضوع را پیگیری کنند تا مشکل برطرف شود.

با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه ای وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۵ ،۴ ،۳ ،۲ ،۱ و ۶ کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری کنند.

تبصره: آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در مقاطع کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای فارغ التحصیل شده و یا تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ در مقاطع مذکور فارغ التحصیل می شوند، در این مرحله باید نسبت به ویرایش و یا درج معدل فارغ التحصیلی (برای فارغ التحصیلان ۳۰ بهمن ۱۴۰۱) و یا میانگین نمرات واحدهای درسی گذرانده شده (برای فارغ التحصیلان تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۲) خود تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ اقدام کنند.

متقاضیان مذکور باید اصل گواهی تکمیل و تایید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ را در زمان مصاحبه همراه داشته و ارائه کنند.

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند (۸ سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون وجود دارد، برای متقاضیان استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران)، وزارت جهاد کشاورزی، ایثارگران (بنیاد شهید و امور ایثارگران) و سهمیه رزمندگان (واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح) لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ به قسمت ویرایش اطلاعات کارت آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش وارد شده و سهمیه مذکور را اصلاح کنند تا در صورت تأیید نهایی توسط ارگان ذیربط، سهمیه اعمال شود، در غیر این صورت داوطلب با سهمیه آزاد گزینش خواهد شد و هیچ اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

تاکید می شود افرادی که در مرحله ثبت نام، متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند ولی سهمیه آنها به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تائید قرار نگرفته است، ضمن ویرایش اطلاعات (سهمیه ایثارگری)، برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ به ارگان های مربوطه نیز مراجعه کنند.

در صورت تائید سهمیه توسط ارگان ذیربط سهمیه درخواستی اعمال می شود، در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست.

چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس است و یا عکس روی کارت دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است، ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۳× ۴ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه کنند و موضوع را پیگیری کرده تا مشکل برطرف شود.

در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می شود. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نام که توسط خود متقاضی تکمیل شده، در نظر گرفته شده است.

نماینده سازمان سنجش در روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. شهرستان های محل برگزاری آزمون به شرح جدول در سایت سازمان سنجش به همراه آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون هر شهرستان درج شده است.

برای حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار الزامی است.

فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸ صبح (هشت) است. در ورودی ِحوزه های امتحانی رأس ساعت ۷:۳۰ صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

هر متقاضی برای حضور در جلسه آزمون باید چند مداد سیاه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاکن، ماسک و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود.

متقاضیان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله پیجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، کتاب، ماشین حساب، هرگونه نُت و یادداشت و نظایر آن به جلسه آزمون اکیداً خودداری کنند.

به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با متقاضیان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمونهای سراسری، رفتار خواهد شد.

به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد.

برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس داوطلب باید با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورد.

حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف دستی، ساک دستی، کتاب، جزوه و … معذور هستند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

نظرسنجی از داوطلبان برای ارزیابی حوزه ها در روزهای ۱۱ تا ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود.

متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشکل در فرآیند برگزاری برای آنها لازم است، حداکثر تا تاریخ ۱۸ اسفند از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی https://request.sanjesh.org با این سازمان سنجش مکاتبه کنند. درخواستهای واصله بعد از تاریخ فوق قابل بررسی و پیگیری نخواهد بود.

داوطلبان می توانند سئوال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org به سازمان سنجش ارسال کنند. ضمناً درصورت لزوم می توانند سئوال یا سئوالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ در میان بگذارند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس