افزایش ۱۵ درصدی حقوق اعضای هیات علمی برای سال آینده (1401/11/14)

ایران کنفرانس

افزایش ۱۵ درصدی حقوق اعضای هیات علمی

رئیس کمیسیون آموزش‌و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از افزایش ۱۵ درصدی حقوق اساتید دانشگاه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اجلاس رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با حضور عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای، رؤسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های تابع دانشگاه فنی و حرفه‌ای و جمعی از معاونین، مدیران و مسئولین دانشگاه برگزار شد.

علیرضا منادی، مجلس یازدهم را دانش‌بنیان‌ترین مجلس بعد از انقلاب خواند و ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای زنجیره تامین آموزش یکپارچه، اظهار داشت: در این مجلس جدید، اقدامات مهمی در راستای سند تحول بنیادی، همسان سازی حقوق اساتید و شکل‌گیری نظام و رتبه‌بندی معلمان، صورت گرفته است چرا که اعتقاد داریم اگر بخواهیم جامعه را آباد کنیم راهش این است که استاد، معلم و علم را آباد کنیم.

وی ضمن بیان خبر مسرت بخش افزایش ۱۵ درصدی حقوق اساتید دانشگاه در سال ۱۴۰۲، تصریح کرد: خوشبختانه در مجلس یازدهم، اساسنامه سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور نوشته و تنظیم شد، صندوق فناوری ایجاد شده و شرکت‌های دانش‌بنیان افزایش یافت و به ۸۰۰۰ شرکت رسید که بر این‌ اساس، خروجی اقتصادی به نام اقتصاد دانش‌بنیان شکل گرفته است.

 

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس