آغاز ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم (1401/9/26)

ایران کنفرانس

آغاز ثبت نام در فراخوان جذب هیات علمی وزارت علوم

بت نام جذب اعضای هیأت علمی از  شنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ آغاز شد و داوطلبان تا ۷ دی ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند برای ثبت‌نام به سامانه جذب وزارت علوم مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس فراخوان جذب هیأت علمی آبان ۱۴۰۱، ثبت نام جذب اعضای هیأت علمی از شنبه ۲۶ آذر ماه ۱۴۰۱ آغاز شد، داوطلبان تا ۷ دی ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند برای ثبت‌نام به سامانه جذب وزارت علوم به آدرس applicant.markazjazb.ir مراجعه کنند.

در این فراخوان حدود ۴ هزار و ۴۸۲ رشته گرایش توسط دانشگاه‌ها اعلام نیاز شده که حدود ۲ هزار و ۸۹۰ اعلام نیاز مربوط به دانشگاه‌های سراسری و یک هزار و ۵۹۲ اعلام نیاز نیز مربوط به دانشگاه و مؤسسات غیر دولتی است از ۲ هزار و ۸۹۰ اعلام نیاز دانشگاه‌های سراسری ۲ هزار و ۷۷۴ اعلام نیاز در دوره دکتری و ۱۱۶ اعلام نیاز در دوره کارشناسی ارشد بوده است.

همچنین از یک هزار و ۵۹۲ اعلام نیاز دانشگاه و مؤسسات غیردولتی یک هزار و ۴۷۵ اعلام نیاز در دوره دکتری و ۱۱۷ اعلام نیاز در دوره کارشناسی ارشد بوده است و این در حالی است سهمیه تخصیصی وزارت علوم برای جذب اعضای هیأت علمی به دانشگاه‌ها ۲ هزار و ۸۳۷ سهمیه است که یک هزار و ۵۹۸ سهمیه ویژه دانشگاه‌های دولتی و سراسری و یک هزار و ۲۳۹ سهمیه ویژه دانشگاه‌های غیر دولتی است از یک هزار و ۵۹۲ سهمیه اختصاصی ویژه دانشگاه‌های سراسری یک هزار و ۵۲۴ سهمیه ویژه دوره دکتری و ۷۴ سهمیه ویژه دوره کارشناسی ارشد است.

همچنین از یک هزار و ۲۳۹ سهمیه تخصیصی دانشگاه‌های غیر دولتی یک هزار و ۱۸۱ سهمیه ویژه دوره دکتری و ۵۸ سهمیه ویژه دوره کارشناسی ارشد است.

امسال برای اولین بار در این فراخوان مجوز شرکت متقاضیان حین خدمت مقدس سربازی نیز صادر شده است، افرادی که ۹ ماه از خدمت مقدس سربازی را تا پایان سال ۱۴۰۰ طی کرده باشند، همچنین افرادی که داری گواهی موقت فارغ التحصیلی دکتری نیز هستند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

افرادی که با وضعیت سربازی حین خدمت با مدرک موقت در فراخوان شرکت می‌کنند باید قبل از طرح پرونده در هیأت مرکزی دانشنامه و کارت پایان خدمت خود را ارائه دهند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس