ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ آغاز شد (1401/9/16)

ایران کنفرانس

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ آغاز شد

آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می شود و ثبت نام در این آزمون از  ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ و بیست و هشتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور از  ۱۶ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و داوطلبان تا ۲۲ آذرماه فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» مصوب ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی و همچنین آئین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات «شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی» و مطابق دفترچه راهنمای ثبت‌نام صورت خواهد گرفت.

دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ همزمان با آغاز ثبت نام در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می‌شود و اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام نیز همزمان در دسترس خواهد بود و لازم است متقاضیان قبل از خرید کارت اعتباری ثبت نام آن را به دقت مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن اقدام به ثبت نام کنند.

ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام، در یک صفحه مجزا از سیستم ثبت‌نام، شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند و هر داوطلب باید یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

داوطلبان در درج معدل خود دقت کنند چرا که هر ساله تعداد قابل توجهی از داوطلبان در درج معدل خود در زمان ثبت‌نام بی‌دقتی کرده و پس از قبولی در دانشگاه به دلیل مغایرت معدل قبولی آنها لغو شده و دچار مشکل می‌شوند

آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در تمامی رشته‌های امتحانی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اسفنده ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس