آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از ۱۶ آذر (1401/9/10)

ایران کنفرانس

آغاز ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد از ۱۶ آذر

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در تمامی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هشتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور از روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه آغاز می‌شود و تا روز ‌سه‌شنبه ۲۲ آذرماه ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، دکتر عبدالرسول پورعباس با اشاره به اینکه دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون مذکور همزمان با آغاز ثبت نام در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر می شود گفت: اطلاعیه تکمیلی ثبت‌نام نیز همزمان در دسترس خواهد بود، که لازم است متقاضیان قبل از خرید کارت اعتباری ثبت نام آنرا به دقت مطالعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن اقدام به ثبت نام کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در مورد زمان برگزاری آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲، گفت: این آزمون در روز های پنجشنبه ۱۱ و جمعه ۱۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس