طرح جدید مرکز جذب وزارت علوم برای جذب اساتید به صورت حق التدریس (1401/7/12)

ایران کنفرانس

طرح جدید مرکز جذب وزارت علوم برای جذب اساتید به صورت حق التدریس

رئیس مرکز جذب وزارت علوم گفت: طرحی در دست تدوین داریم که در صورت تصویب به دو نفری که جزو سه نفر انتخاب اولیه هیأت اجرایی جذب بوده‌ ولی عضو هیات علمی نشده اند، مجوز حق التدریس بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خلج امیر حسینی رئیس مرکز جذب وزارت علوم تحقیقات و فناوری گفت: براساس ضوابط و قوانین، مسؤلیت اصلی جذب اعضای هیأت علمی با هیأت‌های اجرایی جذب است و این هیئت‌ها در صورت صلاحدید و تشخیص خود می‌توانند از نظر مشورتی گروه‌های آموزشی استفاده کنند و نظر گروه آموزشی صرفاً مشورتی است.

وی افزود: دبیران هیأت‌های اجرایی جذب باید در تکمیل پرونده‌ها علاوه بر دقت، سرعت لازم را داشته باشند چرا که هم اکنون میانگین ماندگاری پرونده‌ها در هیأت‌های اجرایی دانشگاه‌ها حدود یک سال است در حالی که میانگین ماندگاری این پرونده‌ها در مرکز جذب وزارت علوم ۵۰ روز است.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی یاد آورشد: دبیران هیئت‌های اجرایی جذب، بلافاصله بعد از انتشار فراخوان عمومی و پایان ثبت نام متقاضیان، نسبت به تشکیل جلسات هیئت‌های اجرایی اقدام کنند و در کمترین زمان نتایج را به مرکز جذب وزارت علوم  ارسال کنند.

وی افزود: اعضای هیأت‌های اجرایی جذب پس از اعلام فراخوان و ثبت نام متقاضیان، در هر کد رشته محل حداقل ۳ نفر از متقاضیان را برای طی مراحل جذب انتخاب کنند و این سه نفر را بر اساس شاخص‌های علمی انتخاب کنند.

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم گفت: طرحی در دست تدوین داریم که در صورت تصویب هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی، به دو نفری که جزو سه نفر انتخاب اولیه هیأت اجرایی جذب بوده‌اند و به عنوان عضو هیأت علمی جذب نشده‌اند مجوز حق التدریس بدهیم.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس