نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ اعلام شد (1401/6/7)

ایران کنفرانس

نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ اعلام شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.

پورعباس گفت: نتایج آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در این لینک https://register4.sanjesh.org/nrgarshad401 قابل مشاهده است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته اند، توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری افزود: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از تاریخ ۱۲ شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

پورعباس در مورد ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همه پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی لازم است از صبح روز دوشنبه ۱۴ شهریور ماه تا چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۱ جهت ثبت‌نام به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه کنند. ضمن اینکه لازم است مطابق زمان‌بندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک اعلام شده به منظور تکمیل مراحل ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ۶۴۷ هزار و ۲۰۹ داوطلب با احتساب علاقه‌مندی به شرکت در مجموعه امتحانی دوم متقاضی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ بودند، گفت: مجموعا ۱۳۸ هزار و ۶۶۵ نفر در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و ۱۲۰ هزار و ۹۱۵ نفر در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شده اند.

رئیس سازمان سنجش درباره نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱، خاطرنشان کرد: نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است و ضروری است داوطلبان نسبت به مطالعه دقیق اطلاعیه اعلام نتایج شامل جزئیات ثبت‌نام در دانشگاه‌ها اقدام کنند.

 

ایران کنفرانس

کانال تلگرام ایران کنفرانس

اخبار دانشگاهی ( هیات علمی ، دکتری ، کارشناسی ارشد )
اخبار کنفرانس ،کارگاه ،جشنواره
بورس های تحصیلی و کارآموزی
همايشهاي خارجي
مقالات و مطالب علمی و آموزشی

سامانه مدیریت کنفرانس سامان

ورود جهت ثبت همايش
ایجاد حساب کاربری فقط جهت ثبت همايش می باشد. ثبت همایش های دانشگاهی رایگان و سایر همایش های دولتی و خصوصی شامل تعرفه خواهد بود. قبل از ثبت نام " قوانین " ثبت همایش را حتما ملاحظه فرمایید.



راهنمای مقاله نویسی

دانلود سرقصل های رشته های دکتری در سایت ایران کنفرانس

دانلود سرقصل های رشته های کارشناسی ارشد در سایت ایران کنفرانس

ایران کنفرانس:سایت برگزیده چهارمین جشنواره وب ایران

1390-1402© : ایران کنفرانس